Informacja:

Blog o tematyce azjatyckiej!
Szablon, który znajduje się na stronie robiłam samodzielnie. Proszę o nie kopiowanie moich prac. Jeżeli ktoś chciałby, abym wykonała mu "gotowca" bloga, niech się ze mną skontaktuje, a odpowiedź na 99% będzie pozytywna.
*Blog powstał 28 lutego 2013r.*

niedziela, 9 czerwca 2013

Vassalord. – ciąg dalszy.

Pamiętacie jak opisywałam mangę pt. „Vassalord.”? Twierdziłam, że nie jest za ciekawa … lecz od tomu 2,5/3 zmieniłam zdanie! Zakochałam się w tej mandze. 


Manga jest typu yaoi i ma strasznie dużo podtekstów seksualnych. Dwoje bishów razem przeżywa przygody i zawszę znajdą czas na zajęcie się przyjemnościami ze świata śmiertelników (przypominam, że postacie to wampiry). Po połowie drugiego tomu zakochałam się w tej mandze. Nie mogłam się doczekać aż kupię 3 tom. Kupiłam go i teraz nie mogę się doczekać czwartego tomu, mam ciągle niedosyt „Pana” Rayflo <3 Fakt, że w niektórych momentach manga jest troszkę nudniejsza, lecz zaraz akcja się rozkręca i wszystko wraca do porządku.
Tom 2 po lewej, tom 3 po prawej.


~*~
Na okładce znajdują się słowa od autorki Nanae Crono, napiszę tylko je z tomu trzeciego:
„Zawsze miałam opory przed rysowaniem tej mangi na oczach innych ludzi, ale teraz wstydzę się szkicować nawet przy moich rodzicach. Nie sądziłam, że będzie aż tak źle… Haha… (…)” – Jak widzicie, autorka tak jak i ja, wstydzi się wyciągać Vassalord. przy swoich rodzicach ^.^
Polecam tą mangę wszystkim osobom, które lubią yaoi <3


 Ano … muszę Wam powiedzieć, że powstał OVA oparty na mandze. Na razie nie jest dostępny w języku polskim, lecz jeżeli wyjdzie taki, to od razu Wam to zakomunikuję ;) 
Sayona ;*

23 komentarze:

  1. Jaki kochany szablon *^*
    Co do postu, nie czytałam mangi, ale koleżanka się nią zachwyca ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na anime, ale nie wiedziałam, że to yaoi ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem notka świetna. jeśli chodzi o mange to nie są to moje klimaty ;) Może zrób coś z tą czcionką, co? Chyba lepiej będzie dać zwykłą. Powodzenie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo osób, które znam bardzo polecają mangę, ja przyznam szczerzę, że nie miałam jeszcze z nią do czynienia. Ale może i ja się w końcu skuszę :3
    Świetny blog.

    OdpowiedzUsuń
  5. hej :) nominuję cię w The Versalite Blogger Award wiecej informacji na moim blogu http://nie-znam-granic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super blogas :) lubię rysować mange i anime..xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o tej mandze. Widzę, że spodobała Ci się. Ja bardzo lubię yaoi. I yuri! ♥.♥
    Muszę porozglądać się za nią.
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. cześć! ;)
    co do współpracy z moim blogiem - skontaktuj się ze mną poprzez formularz ;) lub napisz e-maila i zaproponuj na jakich zasadach miałaby się ona odbywac ;)
    Pozdrawiam.

    jadeitgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. extra ! ^^ :)
    będę odwiedzała :p

    http://zaczytanakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja dawno jakiejś dobrej mangi nie czytałam... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam japonie. ;D
    w przyszlosci razem z kuzynka planujemy tam pozwiedzać :3

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nie miałam do czynienia z mangą za to moja przyjaciółka ja uwielbia. Więc na pewno polece jej Twojego bloga jeśli już go nie czyta ;D
    Świetny blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam.
    Tak się składa że Japonia należy do grupy "Jednych z ulubionych krajów" - moich oczywiście :)
    Pomysłowy post. Podoba mi się Twój szablon. Sama robiłaś ? Manga... Ostatnio do mojej szkoły przybyła Chinka i też rysowała nam mangę. Bardzo ładnie rysowała.
    Pozdrawiam. Zapraszam do siebie i oczywiście życzę weny. Pa. ~ Cami.Cini ~

    OdpowiedzUsuń
  14. ~~ Zajebisty nagłówek, na prawdę boski ;))
    ~~ Ogólnie super wygląd bloga, więc wielki plus.
    ~~ Co do mangi, bardzo dużo o tym słyszałam i wiem, że to jest nawet popularne, ale mnie to właśnie zbytnio nie jara, także ;))
    ~~ idziesz do obserwacji, pozdrawiam ;33
    linka do bloga zostawiłam, pozdrawiam
    lidkaa ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się Twój szablon ;)
    Manga to raczej nie moje klimaty, ale podoba mi się sposób w jaki piszesz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Z jakiej stronki masz szablon? Jest cudny. Manga to nie dla mnie, ale minimalnie się znam na mandze, anime, lolitach itp. bo moja kumpela z klasy a się tym interesuję. Uwielbia Anime zwłaszcza Yaoi a tytuł Sekaihi Hatsukoi czy jakoś tak yyy nie wiem jak się piszę. Moja kol się dopytuje bo jest koło mnie gdzie kupujesz mangi? Pyta się jakie polecasz sklepy w internecie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog, miło się go czyta! Zaobserwowałam i postaram się tutaj jak najczęściej wpadać ! :) Fajny nagłówek, i tło wgl :3 Zazdroszczę :*
    Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  18. Supraśny blog!!! Będę tutaj wchodzić częśćiej!!! Pozdrawiem ^.^

    OdpowiedzUsuń
  19. Czytałam dopiero 1 tom i już mi się spodobał :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam tom 3, tam dopiero ciekawe rzeczy się dzieją ^^

      Usuń

*jeżeli zostawisz link do swojego bloga w komentarzu, to się nie odwdzięczę.
*zostaw link bloga w zakładce SPAM, a na 100% na niego wejdę i zostawię ślad po sobie.
*weryfikacja obrazkowa jest wyłączona.
*każdy może dodać komentarze, nawet anonimowe osoby.

Obserwuje blogi, które mnie obserwuja: