Informacja:

Blog o tematyce azjatyckiej!
Szablon, który znajduje się na stronie robiłam samodzielnie. Proszę o nie kopiowanie moich prac. Jeżeli ktoś chciałby, abym wykonała mu "gotowca" bloga, niech się ze mną skontaktuje, a odpowiedź na 99% będzie pozytywna.
*Blog powstał 28 lutego 2013r.*

niedziela, 2 czerwca 2013

I po zmianach ^.^

Jak Wam się podoba szablon? Ładne kolory, ładny nagłówek? W skali od 1-10 ile dalibyście nowemu wyglądowi blogu?A może podobał się Wam się starzy wygląd? Chętnie poczytam odpowiedzi na na moje pytania w komentarzach ;)


Nie tylko blog się zmienił, ale także mój pokój. Do całego kompletu mebel doszła nowa część – półka. Stwierdziła, że będą na niej się znajdowały tylko i wyłącznie rzeczy przypominające mi Japonię. Oto jedno zdjęcie mojego nowego nabytku. Przepraszam za jakość, ale fotografię robiłam telefonem LG Switf L3, a jego aparat jest naprawdę straszny … ;c Mam nadzieję, że wszystko widać.


Kawaii~ mam tapetę, prawda! ^^ Um .. ta karteczka z ManekiNeko jest tymczasowo. Będzie tam tak długo, aż kupię sobie prawdziwą figurką ;3
~*~
Następnym punktem jaki chce rozpatrzeć to … co byście chcieli, abym umieściła na blogu? Macie jakieś konkretne zamówienia? Ano, nie wspomniałam o Tym wcześniej. Dzięki wspaniałym osobom, które rozpisały się pod wcześniejszym postem stwierdziłam, że zostaje przy swoim. Na blogu będzie wszystko, jednym słowem misz-masz :)

Zastanawiając się nad remont blogu dopadła mnie wena pisarska. Nie wiem skąd się wzięła, ale postanowiłam ją wykorzystać. Napisałam pierwszy rozdział nowego opowiadania, całość najprawdopodobniej nazwę "Talia Kart". Książka (jak można to tak nazwać) będzie troszkę dramatem, lecz pojawią się także wesoły momenty. Narratorem będzie osoba opisująca swoje odczuci, przeżycia ... taki ala pamiętnik. Myślę, że szybko z nią się uwinę, a co najważniejsze ... ją dokończę. Wcześniej próbowałam pisać książkę pt. "Han(a)tsuki",  lecz ją porzuciłam już na trzecim rozdziale. Ciągle coś w niej zmieniłam, aż opuściła mnie wena ... Wszystkie te dwie książki mają wątek azjatycki, a główną bohaterką jest ta sama osoba.

Wracając do głównego tematu. Niedługo na stronie pojawi się player z muzyczką, będzie on wtedy, kiedy zrozumiem jak go ustawić. Muszę znaleźć jakiś sposób, bo nie chcę brać muzyki ze strony YouTube, tylko z własnego komputera, gdyż piosenka będzie troszkę przerobiona. Wiecie jak to zrobić? Jestem "otwarta" na propozycję ;D

Dark jest taakii słodziutki <3
Sayona;*

23 komentarze:

  1. Szablon jest śliczny. Może ewentualnie zmieniłabym nieco ten różo-fiolet w tle.
    A po za tym - świetny pomysł na nazwę bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. 9/10 :3
    ogółem ślicznie :)
    widać że taki anime, manga styl Cię inspiruje :))
    Bardzo mi się ty podoba zaobserwuje :)
    Zapraszam do mnie http://modowelove1.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny nagłówek <333
    http://thousand-mysteries.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Szablon śliczny...kawaii tapeta!xD
    Pożycz półkę.Tyle na niej skarbów *w*

    OdpowiedzUsuń
  5. cóż.. wcześniejszego wyglądu bloga nie widziałam ale ten szablon jest naprawdę ładny i starannie dopracowany, szczególnie podobają mi się "jeżdżące" banery z prawej strony ^^

    niestety tematyka azjatycka to nie moja bajka, ale na pewno wyślę linka do tego bloga mojej koleżance, która interesuje się tym duuużo bardziej niż ja ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wygląda teraz blog (nie wiem jak prędzej wyglądał) fajna ta półeczka tak zgrabna :D

    http://i-want-to-live-my-life-alone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. 11/10 :D Wygląd jest na prawdę fajny, wszystko ładnie poukładane :)

    http://palyna-paulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. 10/10 ! Jest naprawdę fajnie ! *_*
    A ta półka jest boska :3 !

    Czekam na kolejne posty !

    be-yourself-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. kompletnie sie nie znam na tym stylu, ale na pewno polece ten blog mojej przyjaciolce :)
    Bedzie zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O jejku <3. Jak tu jest ślicznie! 10/10
    Ten kawaii wystrój zapewne sprawi, że będę tutaj częstym gościem ^w^
    Super blog i bardzo fajnie mi się go czytało ^w^
    panda-kanaye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super!
    Bardzo mi się podoba na prawdę. ^^
    Fajny pomysł na półkę. :D



    margarett-world.blogspot.com <- O MOIM ŻYCIU
    this-is-horror.blogspot.com <- O HORRORACH

    OdpowiedzUsuń
  12. nie za bardzo lubię róż - bo raczej ten kolor jest w tym odcieniu - ale jest bardzo fajny, czcionka trochę taka nieczytelna ale po za tym jest ok.
    best-frieend.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. troszkę za dużo różu :p
    ale dlatego, ze za tym wgl nie przepadam xd

    Za to świetny pomysł z przewijającymi się polecanymi ! ^^
    Extra :)

    zapraszam:
    http://zaczytanakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zmiany. Piękne zmiany i nie tylko na blogu! Świetna jest ta półeczka. Widać, że bardzo lubisz Japonię. :>
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny nagłówek i kolorystyka prusz czcionki to nie mam nic prezciwko wspaniały ♥
    mojmozg13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. On jest baaardzo kawai. Bardzo lubię takie kolorki <3
    Nie widziałam wcześniej bloga ale teraz jest uroczo, tak dziewczęco. Półka bardzo fajna, moja najlepsza przyjaciółka również jest wielką miłośniczką kraju kwitnącej wiśni, więc cały czas obracam się w temacie Japonii. Zauważyłam na twojej półce NARUTO <33

    OdpowiedzUsuń
  17. Szablon jest świetny, delikatny i przyjemny dla oka, ale szczerze mówiąc zastanowiłabym się nad czcionką. Dla mnie jest ona trochę niewygodna i ciężko się czyta post, na dłuższym bym wymiękła bo oczy bolą :D

    Ale to tylko taga sugestia, prywatne odczucia. Pozdraawiam (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, no i jeszcze muszę dodać, że półka w twoim pokoju naprawdę robi wrażenie. Świetny blog.

      Usuń
  18. Wszystko jest zgrane kolorystycznie, ogólnie mi się podoba ;3

    Jakby co dodałam już 1 i 2 rozdział bo prolog czytałaś. Zapraszam do mnie ;*

    http://should-believe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Skąd wzięłaś taki ładny szablon? *-*

    OdpowiedzUsuń

*jeżeli zostawisz link do swojego bloga w komentarzu, to się nie odwdzięczę.
*zostaw link bloga w zakładce SPAM, a na 100% na niego wejdę i zostawię ślad po sobie.
*weryfikacja obrazkowa jest wyłączona.
*każdy może dodać komentarze, nawet anonimowe osoby.

Obserwuje blogi, które mnie obserwuja: