Informacja:

Blog o tematyce azjatyckiej!
Szablon, który znajduje się na stronie robiłam samodzielnie. Proszę o nie kopiowanie moich prac. Jeżeli ktoś chciałby, abym wykonała mu "gotowca" bloga, niech się ze mną skontaktuje, a odpowiedź na 99% będzie pozytywna.
*Blog powstał 28 lutego 2013r.*

poniedziałek, 17 czerwca 2013

Informacja

Dzisiaj zakończyłam robić zmiany na blogu. Sam szablon najprawdopodobniej zostanie, tylko dołączy do całości nagłówek … jeszcze nie wiem, kiedy go dodam, bo nie mam kompletnie pomysłu jaki obrazek ma się na nim znajdować.  Jestem z siebie dumna, gdyż nauczyłam się robić szablony. Tak kochani, to co widzicie na blogu (zaokrąglone rogi, cienie, strony, rozmieszczenie) zrobiłam sama. Jeżeli ktoś będzie chciał, abym pomogła przy zrobieniu szablonu, chętnie go wykonam ^.^

Kolejną nowością będą obrazki po lewej stronie, które nakierują Was o czym będzie notka. Wykonałam osiem obrazków, na każdym znajduje się inny napis i postać. Napisy, które na nich są to – anime (recenzje lub polecenie anime), manga (recenzja lub polecenie mangi), muzyka (opisy zespołów muzycznych, nowe single, nowe Vocaloidy), biografia (biografie japońskich osobowości np. Okita Souji), literatura(wiersze, haiku, książki, powieści japońskie), moda (ubrania na dany sezon, nowości ze świata mody), film/drama (filmy, dramy, teatry o tematyce azjatyckiej), ciekawostka (różne nowości ze świata anime, mangi, Japonii),misz-masz (rzeczy, które nie mają kategorii typu: nabytku upragnionego ManekiNeko, lecz na to trzeba jeszcze poczekać  >.<), informację (ważne rzeczy, które chcę przekazać, tak jak ta notka). Mam nadzieję, że ikonki Wam się spodobają ;)


W ostatnim poście mówiłam, że dodam muzyczkę na bloga, lecz nie wiem jaka bardziej wpadnie Wam w ucho. Chcecie spokojną piosenkę typu IzayaOrihara – Just be Freinds, czy bardziej energiczną typu VALSHE - Tigerish Eyez (mój ukochany Valshe <3, najlepszy moment jest w 1:11). Jeżeli klikniesz na piosenkę, to przeniesie Cię na stronę youtube z danym utworem. Piosenka na 90% będzie japońska, gdyż to blog tematyczny. Proszę o pozycję, osoba, która poda najlepszą odpowiedź mogę w jakiś sposób wynagrodzić ;) Ano … drugim powodem, dla którego jeszcze nie umieściłam piosenki jest brak odpowiedniej strony. Chciałabym, aby piosenka automatycznie leciała i nie chcę brać kodu ze strony SCM Music Player…  Może coś jeszcze wykombinuję ^^ 



Następna notka będzie najprawdopodobniej o nowo-odkrytej postaci, a mianowicie chodzi o VALSHE! Ubóstwiam tą postać, już nauczyłam się niektórych jego piosenek na pamięć, a przez to rodzice ciągle na mnie krzyczą, że za głośno śpiewam ^.^'' 
~*~
To tyle. Co chciałam Wam przekazałam, może ktoś to przeczyta ... Na rozluźnienie posłuchajcie sobie openingu z anime Kuroko no Basuke:


Sayona ;*

19 komentarzy:

  1. Nagłówek jest spoko :)
    Fajny blog będę wpadać i chętnie zaobserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie, tylko japonia to nie moje klimaty

    OdpowiedzUsuń
  3. nie chce wyjść na krytykanta ale litery z tłem bardzo się zlewają i źle się czyta ale blog ok ;p taki kremowy ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny wygląd. Japonia <3! Ogółem ta ja jestem Otaku.
    blogzakreconejnastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny wygląd, ale lekko smutny ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. smutny? oj ;c hm ... może wprowadzę różowe kolorki? ^.^

      Usuń
  6. Bardzo ładny szablon, ja bym nie umiała takiego zrobić (jakbym wgl jakiś umiała :D) Ah i jeden z lepszych openingów jakie słyszałam, zawsze tak mnie nakręcał na oglądanie odcinka - a na każdy musiałam czekać tydzień bo oglądałam na bieżąco, masakra :D No i Ulquiorra :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie to teraz wygląda, cudny blog :) Ooo, to czekam na nową notkę ;)
    historiaadam.blogspot.com
    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy skończysz zmiany wyglądu i już np. dodasz ten nagłówek, zawiadom nas, byśmy mogły ocenić twojego bloga. :)
    Egzaminatorki z Komisji Egzaminacyjnej

    OdpowiedzUsuń
  9. szablon bardzo ladny. Chcialam sie nauczyc robic szablony ale nie udalo sie. Mam tylko jedno takie zastrzezenie. Teraz komentuje z telefonu i troche we wpisie litery sa rozmazane,ale mozliwe ze na komputerze to wyglada inaczej. Ogolnie uwazam ze szablon jest bardzo ladny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja byłam podła i bez pytania ustawiłam kiedyś jako piosenkę w tle Bye Bye Baby w wersji Akiakane, mordując ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Szablon naprawdę ładny i taki... spokojny ? :P Zdenerwowana (nie ma to jak siostra...) weszłam na twojego bloga i się uspokoiłam xD
    Gratuluję ogarnięcia tego wszystkiego ( Tworzenie szablony) Nigdy bym się nie nauczyła :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny blog! Będę go odwiedzać codziennie! ^.^

    OdpowiedzUsuń
  13. Szablon śliczny, ah sama bym chciała tak mieć xd

    gumi-guumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy blog a ten wpis szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny nagłówek ;) czekam na kolejną notkę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Szablon jest piękny, mogę spytać czy może robisz komuś wyglądy bloga?

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne kolory bloga, szablony. Ciekawy wpis. Śliczny nagłówek (naprawdę). Widać, że masz gust to wybierania

    OdpowiedzUsuń
  18. Super blog spodobał mi się wpadnę tu ponownie : ) http://krwawadziewczyna.blogspot.com/ Zapraszam do sali samobójców :)

    OdpowiedzUsuń

*jeżeli zostawisz link do swojego bloga w komentarzu, to się nie odwdzięczę.
*zostaw link bloga w zakładce SPAM, a na 100% na niego wejdę i zostawię ślad po sobie.
*weryfikacja obrazkowa jest wyłączona.
*każdy może dodać komentarze, nawet anonimowe osoby.

Obserwuje blogi, które mnie obserwuja: