Informacja:

Blog o tematyce azjatyckiej!
Szablon, który znajduje się na stronie robiłam samodzielnie. Proszę o nie kopiowanie moich prac. Jeżeli ktoś chciałby, abym wykonała mu "gotowca" bloga, niech się ze mną skontaktuje, a odpowiedź na 99% będzie pozytywna.
*Blog powstał 28 lutego 2013r.*

niedziela, 1 września 2013

Wyjazd do Gdyni - Czy jestem zadowolona?

Hello wszystkim ~! Na wstępie chcę przeprosić, że nie dodałam wcześniej żadnej notki… Można napisać, że mój powód jest „usprawiedliwiony” – kończą się wakacje i chciałam pobyć te ostatnie chwile wolności w gronie znajomych. Również nie miałam czasu, bo pojechałam do Gdyni  (zaraz dowiecie się czemu) i zostałam tam na dłużej, ponieważ siostra zaprosiła mnie do siebie. Przyzna, że wyjazd do trójmiasta był dla mnie bardzo, bardzo owocny. Jestem z niego strasznie zadowolona!
W wczoraj otrzymałam pozytywną odpowiedź od bloga Pandora Star, w której poinformowano mnie, że zostałam przyjęta do grupy dubbingowej, będę pełnić rolę tekściarza ^.-


Powodem wyjazdu do Gdyni był zakup sześciu mang i niespodzianki za kwotę 50 zł! Dziewczyna chciała się ich bardzo pozbyć, dlatego zaoferowała tak przyzwoitą cenę. Z zakupu jestem bardzo zadowolona. W skład całego „zakupu” wchodzą takie mangi jak:

 Death Note 10 ; Tokyo mew mew 1
Vampire Knight 1 i 2
 Chobits 1 ; Ranma 1/2 1
oraz Jak powstaje manga 12 (to chyba sprzedam lub wymienię się na 2 mangi)

Wszystkie książki były zadbane, nie miały pozaginanych kartek, grzbietów. Uważam, że za taką kwotę warto było dokonać transakcji. Kupując odzienie każdą mangę w cenie okładkowej, koszt całego zestawu (bez poradnika Waneko) wynosiłby coś około 104 zł...

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
W okresie pomiędzy poniedziałkiem a środą, powinny do mnie dotrzeć jeszcze dwie mangi: Liberty, liberty oraz Croquis! Obydwie mangi są mojego ukochanego gatunku, czyli są yaoi, shounen-ai <3 Kiedy je przeczytam, to zrobię o nich recenzje lub po prostu napiszę ich opis.


 ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
No niestety, dzisiaj taka krótka notka, gdyż jutro rozpoczęcie i trzeba się do niego przyszykować... A wy się cieszycie, że wracacie do szkoły, czy chcecie, aby wakacje trwały jeszcze (przynajmniej) miesiąc? ^^'

Rozpoznajecie wszystkie anime? 
Sayona ;*

20 komentarzy:

  1. Ja też lubię wyszukiwać różne oferty, promocje i kupować taniej :D
    Z końca wakacji absolutnie się nie cieszę. Choćby dlatego, że idę do nowej szkoły ^.-
    Chętnie przedłużyłabym je o miesiąc, dwa ew. dwanaście...

    OdpowiedzUsuń
  2. No to naprawdę ci się zakup opłacał. <3 Ja też lubię kupować mangi z drugiej ręki, szczególnie całe serie, bo zawsze można dorwać je dużo taniej. ^^ Co do Liberty Liberty i Croquis to szczerze mówiąc dosyć średnie te pozycje. Mi bardziej przypadły do gustu dodatkowe historie na końcu tomu Croquis (bo W Liberty Liberty chyba ich nie było) niż główna manga. xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Tobą. Ten zakup naprawdę się opłacał :3
    W zasadzie to się cieszę. Już zaczynało mi się powoli nudzić w domu, a w szkole wiadomo.. Zawszę się coś dzieję ^-^
    I tak wgl, masz śliczny wygląd bloga =3= Pozdrawiam, Haru c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja bym chciała kiedyś pojechać do Gdyni... Może za rok jakoś sie uda. :)
    Prześliczny blog... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać,że zakup bardzo udany.
    Zawsze chciałam pojechać do Gdyni.Może w następne wakacje uda mi się namówić rodziców na taki wyjazd?
    powodzenia życzę
    kolorowy kwiatuszek

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale z ciebie szczęściara. Za tyle mang to w empiku można zapłacić prawie 120 zł. Duża różnica i naprawdę ci się ten zakup udał.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze nie znam sie na mangach :( Dużo czytałam blogów jednak, nie zainteresowałam się tym chodź twój blog jest uroczy i ciekawy. Fajnie, że będziesz tekściarzem życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zostania tekściarzem!! Naprawdę trafiłaś na dobrą okazję. No cóż. To ja sie biore za czytanie! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. NIe zbyt lubie czytać mange, ale kocham ją rysować :P
    powodzenia życze w prowadzeniu bloga :P

    fotografowaniex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. PROSZĘ O GŁOS! ZAGŁOSUJ JUŻ TERAZ!!! ;)
    Mój pocztówkowy blog bierze udział w konkursie na Blog Miesiąca Sierpień.
    PROSZĘ POMÓŻ MU WYGRAĆ!

    ZAGŁOSUJ W ANKIECIE:
    1. Wejdź na: http://blogmiesiaca.blogspot.com/
    2. Poczekaj chwilę. Po lewej stronie ukaże się ankieta do głosowania.
    3. Zagłosuj na numer 8. Moje pocztówki

    ZAGŁOSUJ NA FANPAGE'U:
    1. Wejdź na: https://www.facebook.com/pages/Blog-Miesi%C4%85ca/536780616345744?ref=hl
    2. POLUB STRONĘ!
    3.Oddaj głos (np.w komentarzu) pisząc coś w stylu "Głosuję na numer 8. Moje pocztówki"

    POMÓŻ WYGRAĆ POCZTÓWKOWEMU BLOGOWI!!!
    BAAARDZO DZIĘKUJĘ Z CAŁEGO SERCA ZA KAŻDY ODDANY GŁOS NA MOJEGO BLOGA!
    Miki
    PS Jeśli już zagłosujesz to daj mi znać! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy blog! Poleciałabym osobom lubiącym magne. ja sama się nią nie interesuje. P.S. Dzięki za koma ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. O byłam tu kiedyś , ale zgubiłam link :) Blog się nie zmienił ,a le to dobrze i wciąż dobre notatki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super blog. Widziałaś coś w Gdyni? Podobała ci się? Hahaha, zapraszam do Gdańska! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje ;b Świetny blog ;b Faktycznie super oferta ;b 50 zł? to nie dużo ;b

    OdpowiedzUsuń
  15. No proszę, cóż za nabytki ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. 50 zł. Biorąc pod uwagę cenę nowej Mangi to naprawdę nie dużo. :) Gratuluję dobrego zakupu!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog no i muzyka w tle rządzi (znacznie bardziej wolę tą wersję Just Be Friends)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniały blog;) Oczywiście przyciągnął mnie tytuł,bo sama jestem fanką Japonii. Mam to do siebie,że lubie komentować wpisy,które mi się podobają i sama je sobie wyszukam..Gdynia jest cudowna i bogata w sushi restauracje<3Sama żyję w Gdańsku i kocham go:)
    Nigdy nie chciałabym się nigdzie wyprowadzić:) Ogólnie poszukuję blogów o Japonii,kameralnych,o doświadzeniach innych osób i ich przygodach z Japonią. polecisz coś?:) Chętnie zostawiłabym ci link do mojego bloga ale widzę groźbę na dole,więc nie ryzykuję a chciałabym dostać odpowiedź na ten komentarz^^ Wejdę i sprawdzę potem:)
    Ogólnie masz uroczy blog,ale bardzo ciężko mi się czyta tekst,jak tło jest jasne i tekst też,to mogą być takie problemy:)warto go delikatnie przyciemnić:)))
    Pozdrawiam Cię i pisz dalej tak ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń

*jeżeli zostawisz link do swojego bloga w komentarzu, to się nie odwdzięczę.
*zostaw link bloga w zakładce SPAM, a na 100% na niego wejdę i zostawię ślad po sobie.
*weryfikacja obrazkowa jest wyłączona.
*każdy może dodać komentarze, nawet anonimowe osoby.

Obserwuje blogi, które mnie obserwuja: