Informacja:

Blog o tematyce azjatyckiej!
Szablon, który znajduje się na stronie robiłam samodzielnie. Proszę o nie kopiowanie moich prac. Jeżeli ktoś chciałby, abym wykonała mu "gotowca" bloga, niech się ze mną skontaktuje, a odpowiedź na 99% będzie pozytywna.
*Blog powstał 28 lutego 2013r.*

czwartek, 22 sierpnia 2013

Naruto Shippuuden Movie 6 – Road to ninja!

Ostatniego wieczoru wzięło mnie na obejrzenie Naruto. Nie mam zaległości z odcinkami, więc postanowiłam, że obejrzę Naruto Shippuuden Movie 6 – Road to ninja i stwierdzam, że było warto poświęcić na ten film 2 godziny! Z wszystkich kinówek Naruto, ta chyba najbardziej mi się podobała, lecz nie tylko ze względu, że występował tam Minato, lecz sama fabuła była przyjemna. 
A tak na marginesie ... poznajecie ten cosplay po lewej stronie? Podpowiem Wam, że postać pochodzi z anime Skip Beats! 
Nie wiem czy dałam dobrą ikonkę do tego tematu, gdyż zastanawiałam się na ikonką z Hei, którą daje do opisanych anime ... lecz stwierdziłam, że Naruto jest "filmem", więc powinno być ok, prawda?

Podstawowe informacje: 

Road to Ninja jest dziewiątym filmem z całej serii Naruto, lecz szóstym jeżeli chodzi o sam Shippuuden. Jak wszystkie filmy, ten również został stworzony z ręki Masashiego Kishimoto (tak jak widać na ilustracji po prawej stronie). Swoją ojczystą primerę miał 28 libca 2012r., a w Polsce zadebiutował 26 kwietnia 2013 roku na kanale anime-odcinki.pl . Ja go obejrzałam po raz pierwszy 20 sierpnia tego roku ;)

Mała ciekawostka- na potrzeby filmu Kishimoto stworzył rodziców Sakury: Kizashi i Mebuki Haruno.

Akcja całego seansu rozgrywa się w świecie pełnym przeciwieństw: rodzice Naruto wciąż żyją, postaci pozamieniali się osobowościami, itd. Pomysł jest naprawdę dobry, lecz jest kilka rzeczy, które nie zostały wyjaśnione.


Oficjalny plakat (ten po lewej stronie) nie zrobił na mnie większego wrażenia i spodziewałam się przez niego nudnego filmu, ale na szczęście tak nie było. Jak widać na plakacie, pojawią się wszystkie znane postaci: drużyna 10, 7, 8 oraz Minato Namikaze i Kushina Uzumaki, nie zabraknie Tobiego, a nawet pojawi się [SPIOLER] Akatsuki! [SPOILER].

Coś o fabule: 
Wraz z narodzinami głównego bohatera, na świat wstąpiła ognista bestia zwana Kyuubim. Demoniczny lis, który uwolnił się z ciała Kushiny pustoszył Konohę, aż do momentu, gdy zjawił się bohater - Złoty Błysk! Poświęcając swoje życie oraz Kushiny, obydwoje uratowali Wioskę Liścia, lecz tym samym osierocili swojego jedynego syna- Naruto Uzumakiego...
Film zaczyna się, gdy na Konohę ma zostać przeprowadzony atak ze strony organizacji Akatsuki: Hidan, Itachi, Kisame, Deidara, Pain, Konan, Kakuzu, Sasori. Na szczęście bohaterowie Wioski Liścia przybywają z odsieczą. Przez całą drogę śledzili Akatsuki i obmyślali plan jak im przeszkodzić. Doszło do walki, ale wszystko zakończyło się dobrze dla Naruto i jego przyjaciół. Pozostało tylko jedno pytanie- dlaczego i skąd się wzięli shinobi, którzy powinni już dawno nie żyć? 
Akcja przenosi się do Konoha-gakure, gdzie wszyscy rodzice są dumni ze swoich pociech, które właśnie wrócili z trudnej misji. Nie kryjąc zdumienia, wszyscy chcą napisać petycję do Hokage, aby ta mianowała ich na Jounina. Naruto, który przyglądał się wszystkiemu, nagle poczuł smutek, gdyż nie miała rodziców, a patrzenie na wesołe rodziny go raniło. 
Kiedy nastała noc, Naruto i Sakura poszli do parku, aby wszystko przemyśleć. Nagle, nieoczekiwanie zjawił się Tobi! Na nic nie czekać dwójka przyjaciół atakuje wroga. Tobi nie daje za wygraną i używa dziwnej techniki, która przenosi shinobi do równoległego świata. Wszystko tam inne, wszystko jest na odwrót. To nie rodzice Naruto ocalili wioskę, tylko rodzice Sakury! Drugą wielką zmianą jest to, że Naruto w tym świecie nosi nazwę Menma... 

Rodzice Naruto żyją i wiodą szczęśliwe życie. Na początku Naruto nie chcę się do nich przywiązywać, lecz gdy odkrywa album rodziny Uzamikich, to wszystko się zmienia. Jest szczęśliwy, że ma rodzinę i nie czuje się samotny. W przeciwieństwie do prawdziwego świata, Minato i Kushina byli wraz z Naruto, gdy ten wstępował do Akademii Ninja, bujali go na huśtawce (huśtawka odgrywa ważną rolę, gdyż to ta sama, na której Naruto siedział smutny, gdy nie zdał egzaminu na genina). Ta scena ma w sobie dużo emocji.
Pierwszą misją jaką wykonują główni bohaterowie (Naruto i Sakura) to zdobycie zwoju Czerwone Księżyca, w którym są zapiski dotyczące pokonania wroga tego świata - zamaskowanego mężczyzny. Kiedy bohaterowie zdobywają zwój, Konohę atakuje właśnie mężczyzna w masce i porywa Sakurę, mówiąc, że będzie zakładniczką, 
Chcąc ocalić przyjaciółkę, Uzumaki postanawia wymienić zapiski Czerwonego Księżyca na Sakurę. (Wtedy zakłada płaszcz czwartego Hokage i powstaje wspaniała scena! Jaki ojciec, taki syn <3) Oczywiście dochodzi do walki. Ku zdziwieniu, na ratunek przychodzą członkowie Aktsuki, którzy w tym świecie są dobrzy. Zamaskowany mężczyzna przywołuje swoich pomocników, a sam ucieka. Nie tracąc czasu, Naruto wrogów pozostawia Akatsuki, a sam goni za człowiekiem w masce. Nagle ...
Przykro mi, ale jeżeli chcecie się dowiedzieć dalszej części, jesteście "skazani" na obejrzenie filmu ^.- Zapewniam Was, że nie będziecie żałować.
Nie ukrywam, że na tym filmie ryczałam! Nie, nie płakałam tylko ryczałam. W tej części jest naprawdę sporo wzruszających momentów, na których widzowi lecą łzy z oczu. Wszystko jest pięknie przedstawione, lecz zdarzają się nieudane momenty (niestety), ale daję wysoką ocenę -  9/10
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

A, że to jest blog osoby, która lubi yaoi, nie mogło przecież zabraknąć obrazka, który będzie przedstawiał boy x boy <3
Prawda, że jest śliczny? Chciałabym umieć tak rysować, lecz jeszcze bardzo, a to bardzo dużo mi brakuje, aby osiągnąc taka perfekcję...
Autorem tego FanArta jest Orin, który ma mnóstwo wapniały prac tego typu. Rysuje chłopców, szczególnie w tym stylu, a najczęściej  przedstawia Naruto i Sasuke w boju. trzeba przyznać, że ta osoba ma talent....

Mała informacja na koniec. Ktoś mnie zachęcał do założenia ask.fm, więc tak zrobiłam. Jeżeli możecie, to mam taką małą prośbę ... może mnie popytacie na nim - http://ask.fm/Sayonka ;)




Mam dla Was trailer Naruto Shippuuden Movie 6 – Road to ninja z polskimi napisami, oto on: http://www.youtube.com/watch?v=fFfio2IVbtQNie wiem dlaczego, ale filmik nie chce się wgrać jako player ;c Pozostaje mi umieścić tylko taki trailer, mam nadzieję, że z niego też będzie zadowolenia ;)

Sasuke w tej wersji jest kawaii~, prawda? *o*

Sayona ;*

28 komentarzy:

  1. Mnie tak szczerze troszkę ten film rozczarował, niby super, że pojawiają się rodzice Naruciaka, bo z całej tej serii to właśnie ich historię oraz Yondaime lubię najbardziej tyle, że ile razy można pokazywać te same sceny i oczekiwać, że widz będzie wzruszony? Anime przedstawiło ich historię WSPANIALE, przepłakałam całe dwa odcinki z nimi w roli głównej, ale film mnie już tak nie poruszył. Niby te zamiany charakterów były interesujące, ale całość wydawała mi się jakaś taka sztampowa. xD Ostatnio nie mam szczęścia do filmów stworzonych jako osobne historie do danej serii, jakoś tak nic mi się nie podoba. O.o

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny wygląd bloga, co prawda nie interesuje mnie ta tematyka, ale skoro obiecałam to zaglądam :) powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post, filmu nie oglądałam i szczerze mówiąc nie przepadam za Naruto, jeśli mowa o anime to jedyne co lubię jest: Kuroshitsuji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wygląd bloga.
    Podoba mi się anime itp.

    Ale filmu nie oglądałam

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem mile zaskoczona! wygląd bloga - rewelacyjny!
    notki długie, obszerne, na pewno fani anime znajdą tu to, czego szukają.
    Zyczę powodzenia w blogowaniu, oby tak dalej! :)

    Pozdrawiam, council.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie interesuję się anime, ale bardzo podoba mi się jak piszesz! Nic praktycznie o tym nie wiem. Nie oglądałam filmu. Choć przynajmniej coś się dowiedziałam o Naruto z twojego bloga. Muszę Ci powiedzieć, że masz świetny wygląd bloga, mam pytanie, jak dodałaś te kontakt, czyli e-mail , po boku w kolumnie?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy blog, nie spotkałam się jeszcze z takim :P
    A wygląd super :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny blog :) Ja osobiście nie interesuję się taką tematyką, ale warto zawsze poczytać ;p A ty z resztą świetnie piszesz i będę dzięki temu odwiedzać częściej twojego bloga i lądujesz u mnie w blogach ulubionych ;]
    po-prostu-kim-kolwiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również nie interesuję się Anime i całą tą Japonią tym wszystkim , ale moja koleżanka tak , więc fajnie jest się czegoś tam o tym dowiedzieć .
    + blog jest śliczny, a ty bardzo fajnie piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze nie interesuję mnie anime ... Ale piszesz bardzo fajnie . Blog wygląda przepięknie !! <33
    Naprawdę ^^
    Widać , że włożyłaś w to dużo pracy i serca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog :) Zapraszam do mnie : http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Film oglądałam ale jakoś ze wszystkich kinówek ten najmniej przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja nie lubię Naruto. Nie w moim guście

    OdpowiedzUsuń
  14. Wooow! Przepiękny blog! Jest naprawdę śliczny :)
    Cudowne zdjęcia! Będę częściej odwiedzać twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie interesowałam się taką tematyką, ale chętnie obejrzę film, ale chyba zacznę od 1 części, w końcu zawsze musi być ten pierwszy raz. Śliczny szablon.

    OdpowiedzUsuń
  17. Oglądałam ale jakoś nie przypadł mi do gustu, al;e każdy ma inny ;))
    Śliczny szablon *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie interesuje mnie anime, ale poleciłam koleżance ten blog, bo jest świetmy i lubi Naruto :) SPodobał jej się. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham anime ♥ Nie oglądałam Naruto, ale zamierzam obejrzeć ♥ Cały ten blog, tak strasznie mi się podoba :3 Mało jest takich blogów :) Wygląd bloga, jest cudny *o* Wszystko mi się tu podoba *ww*

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak większość ludzi nie interesuje mnie anime, ale twój blog jest świetny. Bardzo podoba mi się jego wygląd i muzyka - wszystko oryginalne. Nie oglądałam naruto, ale po tym jak opisałaś trochę się dowiedziałam.
    *PS. Przepraszam, że dałam linka do bloga, było to z przyzwyczajenia. Dodaję więc komentarz jeszcze raz, i jeszcze raz Cię bardzo przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
  22. nie interesuje sie anime, ale bardzo podoba mi sie twoj blog :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie oglądałam jeszcze tego Movie q__q Trzeba się w końcu za to wziąć (a skoro mówisz, że warto) ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. Sama oglądam anime, więc dobrze trafiłam. Okej, teraz za bardzo nie oglądam, ale kiedyś oglądało dość często. Naruto był chyba, o ile się nie mylę pierwszym anime, jakie obejrzałam. Jest świetny. Tego filmu nie oglądałam, choć może kto wie czy się nie skuszę i tego wkrótce alb nie wkrótce nie zrobię. Blog bardzo przyjemny. Fajnie piszesz, także spoko się to czyta i wgl. Na pewno tu jeszcze wejdę. : )

    OdpowiedzUsuń
  25. Ps: Zaobserwowałam Twojego bloga, mam nadzieję, że się odwdzięczysz.

    OdpowiedzUsuń
  26. Naprawdę świetnie piszesz! Będę czytać twoje notatki ;) Chociaż nie za bardzo znam sie na tym klimacie Japoni, nie interesuje mnie to tak bardzo . ;) Świetnie czuje sie na tym blogu i jeszcze podnieca mnie ten bajer, że kiedy ruszę myszką pojawiają się serduszka.
    Ś-W-I-E-T-N-E!! <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny blog, jednak ja zabardzo nie przepadam za takimi filmikami. ;))
    karola-karolaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajny blog, wygląd-super. Nigdy się tymi tematami nie interesowałam ale mam bzika na punkcie twojego bloga

    OdpowiedzUsuń

*jeżeli zostawisz link do swojego bloga w komentarzu, to się nie odwdzięczę.
*zostaw link bloga w zakładce SPAM, a na 100% na niego wejdę i zostawię ślad po sobie.
*weryfikacja obrazkowa jest wyłączona.
*każdy może dodać komentarze, nawet anonimowe osoby.

Obserwuje blogi, które mnie obserwuja: