Informacja:

Blog o tematyce azjatyckiej!
Szablon, który znajduje się na stronie robiłam samodzielnie. Proszę o nie kopiowanie moich prac. Jeżeli ktoś chciałby, abym wykonała mu "gotowca" bloga, niech się ze mną skontaktuje, a odpowiedź na 99% będzie pozytywna.
*Blog powstał 28 lutego 2013r.*

niedziela, 15 września 2013

Darken than BLACK


Gomene, gomene, GOMENE~! Przepraszam, że mnie tak długo nie było, lecz nie mogłam znaleźć czasu, aby coś napisać… W tym roku mam maturę, więc (najprawdopodobniej) notki na blogu będą pojawiać się raz, dwa razy na miesiąc… Postaram się, aby wszystkie powstałe posty były ciekawe i miały odpowiednią długość. Postaram się ze wszystkich sił Was nie zanudzać.
Dzisiaj (ja sam tytuł wskazuje) przedstawię Wam anime, które znajduję się w moim TOP10 ~! ^^ Zapraszam do dalszego czytania. Um ....wiecie, że cosplay znajdujący się na ikonce anime jest właśnie z Darken than BLACK? Ta postać to główny bohater - Hei! 



Wpierw kilka szczegółów odnośnie tego anime. Darken than BLACK posiada 25 odcinków, które trwają około 24 minut. Każdy odcinek jest wyjątkowy na swój sposób. Zawsze znajdziemy w nim akcję, chwilę grozy, a czasem nawet niedosyt. Anime zostało wyemitowane w Japonii po raz pierwszy w 2007 roku, w Polsce anime również miało swoją premierę w telewizji na kanale HYPER dnia 5 kwietnia 2012r. o godzinie 21.00! Wtedy po raz pierwszy zetknęłam się DtBLACK ^^ Na dzień dzisiejszy powtały 3 serie: Darken than BLACK, Darken than BLACK: Kuro no Keiyakusha Gaiden (odcinek specjalny), Darken than BLACK 2 Ryuusei no Gemini. Moim zdaniem wszystkie części są świetne. Nie umiałabym wybrać lepszej...

~*~Przejdźmy teraz do fabuły~*~

Anime już na samym początku zaciekawia widza, gdyż jest otoczone tajemnicą, gdyż 10 lat przed wydarzeniami w stolicy Japonii pojawiła się dziwna rzecz, którą nazwaną Bramą Piekieł.. Żeby chronić mieszkańców miasta od dziwnego miejsca, postanowiono odizolować dziwny obrzar od miasta zachowując w tajemnicy co tam było. Niebo zostało zastąpione sztucznymi gwiazdami, a na świecie powstały osoby zwane kontraktorami*. Syndykaty i rządy na całym świcie wykorzystują te osoby w celu zabicia innych lub robią z nich szpiegów, aby wykradali innym cenne informację.

Plotka w tym świecie głosi, że " Gdy umiera Kontraktor, z fałszywego nieba spada jego gwiazda.".
Cóż więcej mam napisać, aby nie zrobić spoilerów? Najlepiej będzie, jak zakończę tutaj. Jeżeli Was zaciekawił opis to obejrzyjcie anime i pochwalcie się swoimi odczuciami w stosunku do Darken than BLACK. Uważam, że anime zasługuję na ocenę 10/10! W anime wszystko zostało dokładnie przemyślane. Fabuła jak i kreska są bez zarzutów. Muzyka również jest cudowna, nadaje całemu anime charakteru...

*Kontraktor - osoby, które posiadają nadludzką moc. Dziwne anomalie są spowodowane przez Bramę Piekieł. Każda osoba posiada wyjątkową moc np. umiejętność odmładzania się, zmieniania się w zwierzę, panowanie nad lodem, czy też (jak główny bohater) władza nad prądem.  Oczywiście, aby korzystać z danej mocy trzeba coś oddać w zamian. Każdy oddaje coś innego ... np. osoba, która panuje nad lodem w zamian musi zapali papierosa, choć tego nie cierpi. Ważną informacją dotyczącą tych ludzi jest to, że oni nie posiadają żadnych uczuć. Wszyscy kontraktorzy są utrzymywani w tajemnicy przed światem zewnętrznym. Każdy ma własny Kod Messiera, który jest przypisany do odpowiedniej gwiazdy. Najpopularniejszą nazwą kontraktora całego anime jest Hei, którego Kod to BK 201 (łatwo zapamiętać). 
~*~
Wiedzieliście, że druga seria tego anime ukazała się w Durarara!? Tak, to prawda. Można ją zobaczyć w którymś odcinku na wielkim bilbordzie. Obrazek drugiej serii jest umiejscowiony po lewej stronie, druga grafika.
~*~
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
Opening 2 DtBLACK zaśpiewany przez zespół AnCafe.
Sayona ;*

35 komentarzy:

  1. Pierwsza seria jest naprawdę świetna, chociaż końcówka wydaje mi się nieco słabsza, ale ogólnie to typ serii, który bardzo lubię. Hei był przewspaniały, niestety dla mnie 2 seria zepsuła cały klimat jedynki i strasznie mi się nie podobała, dopiero pod koniec, gdy Hei wrócił do starego siebie zrobiło się ciekawiej, ale to i tak nie poprawiło zbytnio mojej opinii o tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie oglądałam żadnej anime, tak szczerze xD Ale moja przyjaciółka się tym strasznie jara, a ja nie widzę w tym nic takiego.. To pewnie dlatego, że nie oglądałam.. Boje się, że jak obejrzę to będę mieć takiego świra jak ona.. bo ona zanim obejrzała też nazywała to tak jak ja teraz, czyli "chińskie bajki", ale obejrzała jeden odcinek i się zakochała.. xD

    Mam ogromną prośbę. Mogłabyś kliknąć w banner Sheinside na moim blogu? Proszę, dla Ciebie to tylko klika sekund, a dla mnie to naprawdę ważne.. :)
    onlyimagin.blogspot.com
    Z góry DZIĘKUJĘ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :) Szczerze to nie oglądam raczej anime, ale jestem blisko, bo moja parabatai mnie to tego gorąco namawia xd Ale wygląda bloga jest cudny! <3 Oraz Twój blog na pewno mnie nie zniechęcił, jeśli już to jestem coraz bardziej przekonana do anime :)
    Pozdrawiam,
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny wyglad bloga ! Co raz bardziej przekonuje sie do anime ! Super muzyka :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oglądałam jeszcze tego anime, ale również się przymierzam ;) Ale w tym roku również zdaję maturę i może być ciężko obejrzeć wszystko, co sobie zaplanowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie prowadzisz boga, bardzo mi się podobają notki i wygląd również zachęca;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie oglądałam ani nie czytałam anime, ale moja koleżanka kocha je. :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Anime i manga czyli coś co od lat kocham <3
    Jak bym więc mogła nie zaobserwować?! ^^ Bardzo się cieszę, że są jacyś krzewiciele czegoś tak wspaniałego. Co do anime nie oglądałam ale z przyjemnością obejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm..jedyne anime które oglądałam to Highschool of the dead, ale bardzo mi się podobało. Ten opis tym bardziej mnie zachęcił :P Chciałabym być Kontraktorem :D Fabuła ciekawa, tak jak i również wygląd całego bloga.
    Powodzenia na maturze! ;)
    Pozdrawiam,
    InCorrectOptymist

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia na maturze. ;3
    Co do anime - Nie oglądam, ale ostatnio coraz bardziej mnie one przekonuje.
    Mimo tego fascynuje mnie Japonia. ;x

    OdpowiedzUsuń
  11. Co do bloga to po prostu brak słów. Nie oglądałam żadnej anime ale uwielbiam je rysować. ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Hahaha xd Ja też pomimo tego że wiele razy się za to zabierałam nie oglądam anime ale uwielbiam je rysować xd Blog świetny :P A i powodzenia na maturze xd

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz bardzo ciekawego bloga i myślę, że będę tu coraz częściej zaglądać. :) Wygląd zachęca do czytania, a Twoje notki do oglądania anime. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczerze to nigdy nie oglądałam żadnej anime i nie interesuje mnie to. Mimo wszystko widać, że ty bardzo to lubisz i to jest najlepsze. Piękny wygląd. Super blog. Fajnie, składnie pisany. To takie kilka słów ode mnie =3

    http://muff-and-muff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś oglądałam HYPERa ale ciągle natrafiałam na jakiś inny serial.
    Wygląda na to, że faktycznie jest się czym zachwycać, brzmi fajnie.

    Masz ładnego bloga, so kawaii ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny szablon, nagłówek jest cudowny <33 Muzyka na blogu jest genialna, wprowadza w fajny nastrój. Fajnie opisałaś to anime, może w najbliższym czasie skuszę się na oglądnięcie. :)

    pozdrawiam i zapraszam http://modowe-szalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo śliczny blog nagłówek i wszystko lecz temat bloga nie mój styl nie lubię anime ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze nie oglądałam tego anime, ale w przyszłym tygodniu najprawdopodobniej zacznę.
    Piękny szablon ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. nie oglądam anime ale ten blog jest cudowny

    OdpowiedzUsuń
  20. jak zrobić takie coś na buttony jak ty masz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę, że już sobie poradziłaś ;) w razie co, pisz na mój e-mail (po prawej stronie) ^^

      Usuń
  21. Bardzo śliczny blog nagłówek

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nie przepadam za anime, ale niektóre są wg mnie całkiem OK :)
    Szczerze to mnie zachęciłaś do oglądania tego przez tą tajemnicę i bramę piekieł...
    Ładny wygląd bloga - taki estetyczny i pomysłowy. Szczególnie podoba mi się kursor. Sama robiłaś czy masz go z jakiejś strony?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy blog. Naprawdę.. Nigdy nie interesowałem się Anime. Do tej pory nie wiedziałem co to jest, ale trochę mi to przybliżyłeś :)

    OdpowiedzUsuń
  24. O tym anime już słyszałam, trzeba się w końcu za nie zabrać ;3 Fajna recenzja xDD

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudny nagłówek *.*
    szczerze nigdy jakoś nie przepadłam za anime... Ale z tego co piszesz to naparwdę jest dośc spoko .... Zawsze myślałam że to nudne i w ogóle .. ale jednka fabuła jest dość ciekawa ... Muszę sobię w końcu oglądnąć :) Dzięki i Jak zrobiłaś te serduszko co tak z kursora spadają ? Są śliczne
    Obserwuję !
    http://unnormall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Wygląd PIĘKNY <3
    Niggdy tego nie oglądałam, nawet mangi nie lubiłam czytać,
    ale mój chłopak mnie przekonał ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. Jedyne anime jakie oglądałam to Death Note, ale zachęciłaś mnie do obejrzenia Darken than BLACK :)) W wolnym czasie obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajny, ladni, ciekawy i przytulny blog :) Bede tu czesciej

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie zbyt lubię animę, ale ciekawie o tym piszesz. Obserwujemy? Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D http://princessoffashion1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Anime. *_* Rzygam tęczą <3 Tego akurat nie oglądałam. Ale polecam Angel Beats, Vampire Knight, Death Note, Elfen Lied, Mirai Nikki. No oh ah <3 Ah no i muzyka w tle zajebista. *_* Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  31. Prawda jest taka ze ja nie oglądam anime ale strasznie podoba mi się wygląd i szablon twojego bloga , powodzenia z maturą :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie INNA
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Średnio przepadam za anime, ale twoje posty są na prawdę interesujące :) Śliczny szablon :) I KOCHAM TEN KURSOR ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Twoja recenzja bardzo mnie zachęciła, od zawsze biorę się za to anime, ale zawsze wyskakuje jakaś inna seria, którą chciałabym obejrzeć.
    Obserwuję :3

    OdpowiedzUsuń
  34. super
    http://japonskigeodeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*jeżeli zostawisz link do swojego bloga w komentarzu, to się nie odwdzięczę.
*zostaw link bloga w zakładce SPAM, a na 100% na niego wejdę i zostawię ślad po sobie.
*weryfikacja obrazkowa jest wyłączona.
*każdy może dodać komentarze, nawet anonimowe osoby.

Obserwuje blogi, które mnie obserwuja: