Informacja:

Blog o tematyce azjatyckiej!
Szablon, który znajduje się na stronie robiłam samodzielnie. Proszę o nie kopiowanie moich prac. Jeżeli ktoś chciałby, abym wykonała mu "gotowca" bloga, niech się ze mną skontaktuje, a odpowiedź na 99% będzie pozytywna.
*Blog powstał 28 lutego 2013r.*

czwartek, 15 sierpnia 2013

Daisuke Ono

Nie zastanawiam się nad samą notką długo, gdyż chciałam zrobić kolejną biografię. Problemem było to, że uwielbiam tak dużą ilość Japończyków i nie mogłam się zdecydować kogo wybrać. Zrobiłam, więc losowanie, które polegało na wciśnięciu z zamkniętymi oczami  litery z klawiatury laptopa. Wypadła litera „D”, więc od razu do głowy przyszedł mi aktor Daisuke Ono. Niektóre osoby go znają, albo nawet nie są świadome, że to właśnie on użycza głosu popularnym postacią jak np. Shizuo Heiwajima z Durarara! lub Sebastianowi Michaelis z Kuroshitsuji ^.-


Daisuke Ono – japoński seiyuu* i aktor, urodzony 4 maja 1978r. w Sakawa. Zdobył aż cztery nagrody Seiyuu Awards dla najlepszego aktora głosowego, a to wszystko dzięki roli Sebastiana Michaelis z anime Kuroshitsuji!

Ciekawostki:
-Ulubione jedzenia to:
*migdały
*orzechy
*chiński makaron
-Kiedyś był prezenterem telewizyjny, lecz z powodu złych opinii zrezygnował.
-Jego przyjaciele jest  Hiroshi Kamiya, z którym współpracuje dubbingując:
*w anime Karneval, Ono użyczył głosu Hirato, a Kamiya głosu Garekiemu.
* Kuroko no Basuke: Ono -Shintarō Midorima, a Kamiya - Seijūro Akashi.
 *Durarara!: Ono - Heiwajima Shizuo, a Kamiya -Izaya Orihara.
*Ao no Exorcist: Ono - Arthur Auguste Anioł, a Kamiya - Pheles Mephisto.
*seyuu – japoński „podkładacz” głosu. 


Jak widzicie, Daisuke jest „mistrzem w swoim fachu”. Podkładał oraz podkłada głos dużej ilości postaci  z anime. Na obrazku jest tylko niewielka liczba bohaterów, którym użył głosu. Brak na nim obrazków z np. Midorime z Kuroko no Basuke, Mabashim z Bleach i wielu innych!
Podziwiam tego  człowieka, gdyż umie modelować głos tak bardzo, że czasem nie jesteśmy świadomi, że to właśnie od dubbinguje.

Daisuke nie tylko wspaniale podkłada głos, ale także śpiewa! Potrafi również doskonale grać na fortepianie.



Cóż więcej napisać? Nie jestem wścibska , więc nie dodam tu informacji z jego prywatne życia ;) Mam nadzieję, że zadowolicie się z tych informacji jakie Wam podałam ... jeżeli nie, to przepraszam, że dałam tak mało ;c
Sayona ;*

29 komentarzy:

  1. Świetna karta graficzna i bardzo fajy blog,naprawdę ciekawe posty można się dużo z nich dowiedzieć :) pozdrawiam
    PS.Zajrzyj na mojego bloga http://dont-care-about-name-of-our-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o męskich seiyuu to moi ulubieńcy to Fukuyama i Namikawa. <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej, naprawdę nie miałam pojęcia o tym, że go znam :D. I to jeszcze tak dobrze =D. Post na szóstkę z plusem! c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tego seiyuu ^o^ Szczególnie dzięki Koizumiemu oraz Hasekurze :)

    Wybacz, że mnie tu tak długo nie było T.T

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog <3
    Ciekawie napisane ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Midorima, Shizuo, Yukito... To jedno? xD. Ojej, pisz częściej o jakichś o seiyuu :D. Uwielbiam się dowiadywać, że np. dwie lubiane przeze mnie postacie mają "wspólny" głos xD. Obecnie od kilku dni przeżywam, że Otonashi z Clannad'u i Gray z Fairy tail mają jednego seiyuu :D.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszyscy zawsze kojarzą go w pierwszym odruchu z Sebkiem, a to przede wszystkim Shizuo i nasz chodzący paradoks z Umineko no Naku Koro ni ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, to ja z ocenialni :) chciałam Cię poinformować, że Twój blog został już oceniony.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam pojęcia że podkłada głos dla Sebastiana, rzeczywiście głos ma dobry:)Chciałabym pochwalić za szablon bo wyszedł świetnie, bardzo mi się podoba jak ta delikatna muzyka w tle ^^ Pozdrawiam!

    ~cheshireme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog <3 Muzyka w tle uspokajająca i cudowna. :* OBY TAK DALEJ!

    OdpowiedzUsuń
  11. Blog oceniony :D Ocena czeka :D Gratuluję tak świetnego bloga.
    http://trochekrytyki.blogspot.com/
    Pozdrawiam Myszka ;3
    Wpadnij do mnie jak znajdziesz chwilkę :)

    http://sekretczerwonejszminki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super blog! Ładny szablon a notka nie zła. Nigdy nie interesowałam się Azją ale muszę przyznać że i tak notka bardzo mnie zaciekawiła :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak jak on lubię chiński makaron *-* ;) A poza tym to fajnie tu u Cb ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Twój blog jest bardzo ciekawy. Sama robiłaś szablon?! Dziewczyno, masz talent. Jest świetny. Co do biografii, to jest wykonana fantastycznie i, masz rację, lepiej nie być wścibskim, i zostawić niektóre szczegóły i o nich nie wspominać :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest nowa muzyka na Twoim blogu? To jest "Just be friend" Luki, prawda? Tylko wokal nie przypomina mi vocaloida. Powiedz mi, kto to śpiewa? :) Chyba, że jednak Luka xD.

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że bardzo interesujesz się Japonią O.o ;) fajny blog, można się wiele dowiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny nagłówek, rzuca się w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku, bardzo podoba mi się szablon. Jest taki delikatny i estetyczny :)
    Widząc to, co tu piszesz o anime, muszę nadrobić gigantyczne braki. Chociaż chyba zajmie mi to całe życie!
    Świetny sposób losowania, pod warunkiem, że znasz osobistości, których imiona zaczynają się nawet na literkę "Q" i "X" :D
    Japonia zawsze mnie interesowała, ale nigdy nie pogłębiałam się w jej historie. Widzę, że tutaj dowiem się dostatecznie dużo by nadrobić (kolejne) zaległości.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cały blog zrobiony w ciekawy sposób.
    Notki czyta się szybko i przyjemnie :)
    Dobra muzyka, a całość przejrzysta :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie sądziłam, że człowiek potrafi tak bardzo bawić się swoim głosem. To dla mnie niesamowite, dodatkowo miałam pojęcia, że można być tak wszechstronnie uzdolnionym - podkładanie głosu, śpiewanie, gra na pianinie - wow.
    Wcześniej o ni mnie słyszałam, ale przed chwila pogrzebałam w Internecie, na YT i kilku stronkach, gdzie są odcinki z jego udziałem i faktycznie - człowiek jest niesamowity!
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham jego głos *0*
    *spam*
    Chciałabym zaprosić na nowego bloga związanego z anime. C:
    http://explication-anime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak tu ładnie i kolorowo :)
    Łał, kurcze ten Daisuke Ono dość dużo postaciom podkładał głos x.x

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny pomysł na bloga ;)
    I masz śliczny szablon :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej Geodeto! Nie wiem czy zdajesz sobie z tego sprawę, ale jak looknęłam na twój profil na bloggerze to ogarnęłam, że mieszkamy bardzo blisko siebie ;]

    OdpowiedzUsuń
  25. NAPRAWDĘ? Shizuo, Sebastian i Kakeru to jedna i ta sama osoba? XD To znaczy... jeden głos ;p Nie spodziewałam się xD

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepraszam za wcześniejsze zostawienie linku pod notką ;) Nie doczytałam informacji ;) Teraz nauczę się poprawnie posługiwać zakładką "Spam". Dziękuję za miły komentarz, naprawdę zachęciłaś mnie do skończenia prologu ;) Ps: Też kocham Deidarę ;)

    OdpowiedzUsuń

*jeżeli zostawisz link do swojego bloga w komentarzu, to się nie odwdzięczę.
*zostaw link bloga w zakładce SPAM, a na 100% na niego wejdę i zostawię ślad po sobie.
*weryfikacja obrazkowa jest wyłączona.
*każdy może dodać komentarze, nawet anonimowe osoby.

Obserwuje blogi, które mnie obserwuja: