Informacja:

Blog o tematyce azjatyckiej!
Szablon, który znajduje się na stronie robiłam samodzielnie. Proszę o nie kopiowanie moich prac. Jeżeli ktoś chciałby, abym wykonała mu "gotowca" bloga, niech się ze mną skontaktuje, a odpowiedź na 99% będzie pozytywna.
*Blog powstał 28 lutego 2013r.*

czwartek, 1 sierpnia 2013

MIKADO, HELLO KITTY DRINK + Niespodzianka...

Od razu piszę, że to będzie długi post, gdyż będzie sporo informacji ^.^ Ok, a więc ... Po raz pierwszy w życiu spróbowałam słodyczy japońskiego pochodzenia - MIKADO! Również chodząc po sklepach w moi mieście natknęłam się na dziwną rzecz. Drink Hello Kitty, czyli cola o smaku truskawkowym w opakowaniu, na którym została umieszczona głowa Hello Kitty i logo... Dziwne, prawda?
Czy Wy też uważacie, że cosplay Ikuto w iknonie po lewej stronie jest śliczny? Mi się bardzo, bardzo podoba ...w końcu ma kocie uszka <3


Zacznijmy od początku. Dużo osób mówiło, że jadło MIKADO i jest pyszne, więc też chciałam spróbować. Tak się napaliłam na te słodycze, że nie sprostały moim oczekiwaniom, niestety. Smak tych cuksów przypomina mi paluszki junior wysmarowane czekoladą. Są naprawdę dobre, lecz nie w moim guście ;C


Pierwsza paczka (biała) pochodzi ze sklepu Real, a druga z marketu E. Lecklerk. Cena ich była zbliżona, około 7 zł.


Biała paczka jest z "słodką, mleczną?" czekoladą, a druga z gorzką. Zdecydowanie bardziej mi przypadło do gustu drugie opakowanie ;)
~*~
Kolejnym produktem jest drink Hello Kitty. Jest okropny! Smakuje jak Pepsi bez gazu i jakby ktoś wcisnął sok z truskawki do środka. Nigdy więcej tego nie kupię ... Chociaż mojej mamie smakowało, więc zdania są podzielone. Koszt owego napoju to 2,50 zł. Trochę drogie ... Cóż więcej o tym napisać? Napój jest dobry na gorące dni, gdyż z niewyjaśnionych przyczyn po napiciu się tej paskudy nie odczuwa się pragnienia. Przepraszam za jakość zdjęcia, ale nie miałam innej możliwości, aby sfotografować puszkę, przepraszam.
opakowanie ma dziwne kolory
~*~
Niespodzianką jest ... mój upolowany w markecie chińskim wachlarz! Prawda, że jest CUDNY~? Oczywiście ładniejsza jest strona z pismem, a nie z grafiką ... A w ogóle wie ktoś co tam jest napisane? o.O Chyba będę musiała się spytać jakie tłumacza ze strony, na której pracuję ... A więc ... zapraszam Was na stronę skanlacyjną zajmującą się doujinshi (krótkie yaoi bez cenzury), mowa o AmaiAkuma <3



 Położyłam koło niego zwyczajny długopis, aby pokazać Wam jakiej jest wielkości. Jak widać na zdjęciach ...jest spory. Jego cena wynosiła 8 zł. Uważam, że było warto go zakupić, a Wy? :D

 Na odwrocie jest krajobraz, a na nim w kółku jest umieszczona głowa Azjaty. Niestety nie wiem kto jest przedstawiony na tym arcydziele.
~*~
Dostałam trochę nominacji do Liebster Blog Awards i The Versatile Blogger Award… bardzo Wam za to dziękuję ;*Nie chciałam robić oddzielnych wątków dotyczących tych wyróżnień, więc postanowiłam zebrać wszystkie pytania i umieścić je w jednym poście. Sądzę, że tak będzie najrozsądniej ;) 

Najpierw będzie Liebster Award:
Nominacja od bloga http://tworczosc-qani.blogspot.com  oraz ich pytania:
1.Grasz na jakimś instrumencie?
Aktualnie nie, ale kiedyś grałam na flecie.
2. Z kim najczęściej piszesz na gg, bądź innych komunikatorach?
W ostatnim czasie dużo pisałam z osobami poznanymi na chacie drrr.
3. W jakie gry lubisz grać?
Nie przepadam za grami, ale jeżeli mam wybierać to będą to Simsy.
4. Jakiej przeglądarki używasz?
Na komputerze głównym używam Opery, a na swoim Chrome.
5. Jesteś seme czy uke, a może seke?
Zdecydowanie Uke!
6. Wolisz oglądać/czytać coś z cenzurą czy raczej bez?
Bez cenzury ;)
7. Wolisz tradycję czy współczesność?
Po dłuższym czasie wybieram tradycję.
8. Jakie jest twoje wyobrażenie wampira?
Krwiożercza bestia, która nie zna litości.
9. Masz jakiś ulubiony cytat lub powiedzonko?
Tak, jest nim „Przywiązanie jest ograniczeniem samego siebie”. Coś w tym jest co daje do myślenia.
10. Pochwal się! Najtrudniejsze słowo/słowa jakie znasz?
Abolerydyta ….tak mówił na naszą klasę Pan od historii >.<
11. Jesteś optymistą, pesymistą czy realistą?
Ani tym, ani tym. Staram się patrzeć na świat pośrednio.
Nominacja od bloga http://japonia-forever.blogspot.com oraz jego pytania:
1.Jaka jest twoja ulubiona manga?
Na dzień dzisiejszy to Vassalord.
2. Jakie jest twoje ulubione anime ?
Hm …Chyba No.6.
3. Jaki jest twój ulubiony gatunek anime i mangi?
YAOI~!
4. Cz czujesz się otaku?
Nie i nigdy nie będę ;)
5. Czy chcesz pojechać do Japonii ?
Tak, lecz to pragnienie powoli się oddala.
6. Jaka jest twoja ulubiona książka?
Młody Samuraj (wszystkie części).
7. Jaki gatunek muzyki najczęściej słuchasz ?
To co leci w radio. Nie mam ulubionego gatunku.
8. Co cię skłoniło do pisania bloga ?
Szczerze? Nie wiem … Tak jakoś samo wyszło.
9. Jakie są twoje zainteresowania ?
Standardowo manga&anime, a pobocznie to śpiewanie i sport.
10. Jaki jest twój ulubiony film ?
Szczęki!
11. Jaką książkę czytałeś/czytałaś ostatnio ?
Lalkę B. Prusa.
Nominacja od bloga http://w-moim-wymarzonym-swiecie.blogspot.com oraz pytania:
1.Co skłoniło Cię do pisania bloga?
Jak już wcześnie wspomniałam … nie wiem.
2. Masz jakieś zainteresowania?
Tak; anime&manga, śpiew, sport.
3. Jakiego rodzaju muzyki słuchasz?
To co leci aktualni w radiu.
4. Czytałeś/oglądałeś serię o Harry'm Potterze?
Tak, uwielbiam wszystkie częśći książki i filmu.
5. Jaka jest twoja ulubiona książka?
Młody Samuraj.
6. Jaki jest twój ulubiony film?
Szczęki.
7. Jesteś od czegoś uzależniona?
Hm … chyba nie ^^
8. Ulubione anime?
No.6
9. Ulubiona manga?
Vassalord.
10. Ulubiona potrawa?
Czerwony barszcz.
11. Jak długo prowadzisz bloga?
Od lutego 2013 roku.
Moje pytania dla nominowanych blogów:
1. O czym marzysz?
2. Chcesz być sławną osobowością?
3. Co sądzisz o dzisiejszej młodzieży?
4. Co cenisz w przyjaciołach?
5. Śpisz z misiem?
6. Co weźmiesz na bezludną wyspę (jedna rzecz)?
7. Wychodzisz z domu bez telefonu?
8. Jesteś homo, hetero czy bi?
9. Lubisz deszcz?
10. Co to jest? Kiedy jest suche to moknie? (Jeżeli odpowiesz na to pytanie, to się pochwal ^^)

Nominowane blogi:
(kolejność jest przypadkowa)
 ~*~
No to teraz pora na The Versatile Blogger Award:
7 faktów o Kebabiku/Sayonie
1. Marzę, aby pracować na stanowisku korektra w wydawnictwie mang.
2. Chciałabym podkładać głosy postacią z anime.
3. Uwielbiam sport dlatego zapisywałam się na dużą ilość zajęć sportowych,
4. lecz, gdy zajęłam 3 miejsce w danej dyscyplinie to rezygnowałam z danego sportu (moja szczeniacka obietnica).
5. Nie lubię wygrywać, chcę zawszę zajmować trzecie miejsce.
6. Mój pierwszy medal (oczywiście za 3 miejsce) w Judo zdobyłam w wieku 6 lat.
7.Jestem zauroczona w legendarnym samuraju … mowa oczywiście o … OKICIE SOUJIM~!


Sayona ;*

31 komentarzy:

  1. Ja też nie przepadam ani za Mikado ani za Pocky, nie ze są niedobre, ale nic w nich specjalnego, polskie słodycze lepsze. <3
    Wachlarz prześliczny! I o jesteś z Amai? Jaki ten świat jest mały! Ja zajmuje się doujinshi w DeathCat. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I w ogóle jaka ja jestem głupia, przy całej swojej inteligencji zupełnie zapomniałam, że Twój nick mi się już parę razy przewinął przed oczami, gdy czytałam Wasze projekty! >.<

      Usuń
  2. Mikado też niespecjalnie mi smakowało, pocky o wiele lepsze. Piękny ten wachlarz *_*.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolę Pocky od Mikado ^^chociaż te nie były nie dobre ^^
    Piękny wachlarz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki cudny wachlarzyk! Uuuł... ^__^

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny wachlarz :). Super puszka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie jadłam, może dlatego, że nie lubię czekolady, a napój Hello Kitty na pewno spróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jadłam Mikadu i szczerze mówiąc są da mnie niesmaczne. No nie mój gust.No i oczywiście gratuluję LBA!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog. Ta cola z hello kitty <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj.
    Szczerze mówiąc nigdy o tym nie słyszałam. Ale prawda jest taka, że jak coś przedobrzają, to aż za bardzo. Jestem zwolenniczką Coli i jej wielką fanką, ale coś mi się wydaje, że truskawkowy smak by mi nie wszedł do gustu, ale spróbować kiedyś warto. :) Jak zobaczę, to sobie kupie :). Pozdrawiam, 3maj się -> Beatrycze z
    http://www.foch4ever.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cała kreska w Klanie Poe jest taka jak na okładce, więc jak Ci się nie podoba to odradzam. xD
    Ślicznie dziękuję za nominację, wprawdzie nie wiem, czy ją zrobią, bo miałam nie pisać osobistych przemyśleń na blogu, ale to się jeszcze zobaczy. ^^
    Umm, bo to jest tak, że to ja założyłam te parę lat temu DeathCat. ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet lubię pocky :) Fajny post, dzięki za wybranie mnie do liebster. Foto było robione w Mrzeżynie ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny blog a ten post rewelacyjny ! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Coca cola o smaku truskawkowym? o.O interesujące :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz bardzo fajny blog, sam wygląd przykuwa uwagę, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny blog :) Super ta puszka z hello kitty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Blog jest bardzo ciekawy. Szczerze mówiąc to najlepszy blog o Japonii na jaki się natknęłam. Jeszcze nigdy nie znalazłam lepszego ;)

    Piszesz dobrze. Zaciekawiasz czytelnika i wszystko dokładnie opisujesz. Cieszę się, że rozpisujesz się. Nie lubię czytać, gdy autor zamieści tylko kilka zdań i do tego dużą ilość zdjęć. Stanowczo wolę tego typu blogi. Oprócz tego nie robisz błędów ortograficznych i interpunkcyjnych, przez co przyjemnie czyta się Twoje posty.

    Dodatkowy plus jest za zdjęcia. Może nie są dobrej jakości, ale idealnie przedstawiają rzecz, którą chcesz pokazać.

    Spodobał mi się również szablon. Jest delikatny, ale jednak różni się od wielu. Jest piękny.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    Opowiadanie fantasy o elfach:
    delikatne-spojrzenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mikado uwielbiam, chociaż pocky są lepsze, i jest więcej smaków do wyporu ( truskawkowe ♥.♥).
    Ale są też ciężej dostępne i droższe.

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładny blog :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wolę białe Mikado, choć twierdzenie, że pocky to przecież specjalne słodycze otaku jakoś do mnie nie przemawia. Warto było, osiem złotych za taki wachlarz to jak nic :D Nie wiedziałabym, co z nim zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  20. Super blog!
    Obserwujemy? Jak tak to zacznij i powiadom mnie w komentarzu!
    http://aleksandra222.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna tematyka bloga, kocham Japonie <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe, napój Hella Kitty :)

    OdpowiedzUsuń
  23. fajny blog
    chciała bym napójm hello kitty

    OdpowiedzUsuń
  24. Super blog takiego jeszcze nie widziałam a mam koleżankę która prowadzi już parę lat ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. yhm fajnie że powiedziałaś że nie umiem czytać wiesz co chamska jesteś ja myślałam że każdy komentarz dla cb sie liczy po prostu nie doczytałam tego co piszesz na dole bo byłam pochłonięta treścią twojego posta ja komentuje twojego bloga i czytam i chciałam go zaobserwować ale nie zrobiętego ponieważ masz czytelników głęboko .... nie chcę żebyś się mściła albo coś bo ja nie zamierzam pisać ci więcej nie miłych komentarzy ani żadnych takich powiedziałam tylko co myślę mam nadzieję że tym razem to uszanujesz i albo usunies ten komentarz albo zachowasz go dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  26. gdzie kupilas napój HK? :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Gdzie można dostać taki napój HK? ):

    OdpowiedzUsuń

*jeżeli zostawisz link do swojego bloga w komentarzu, to się nie odwdzięczę.
*zostaw link bloga w zakładce SPAM, a na 100% na niego wejdę i zostawię ślad po sobie.
*weryfikacja obrazkowa jest wyłączona.
*każdy może dodać komentarze, nawet anonimowe osoby.

Obserwuje blogi, które mnie obserwuja: