Informacja:

Blog o tematyce azjatyckiej!
Szablon, który znajduje się na stronie robiłam samodzielnie. Proszę o nie kopiowanie moich prac. Jeżeli ktoś chciałby, abym wykonała mu "gotowca" bloga, niech się ze mną skontaktuje, a odpowiedź na 99% będzie pozytywna.
*Blog powstał 28 lutego 2013r.*

sobota, 10 sierpnia 2013

Karneval!

Nie uwierzycie, ludzie! W ostatnim czasie, przez przypadek wzięła do ręki mangę Karneval i zaczęłam ją czytać. Muszę przyznać, że to była naprawdę ciekawa lektura, lecz krótka. Na dzień dzisiejszy ma tylko jeden tom ;c Miałam niedosyt i dlatego postanowiłam obejrzeć anime. Już w pierwszym odcinku zauważyłam, że się różni od mangi, ale nie przestałam oglądać. Bardzo się z tego cieszę, gdyż Karneval zawędrował na 3 miejsce mojego MALa (w sumie, to bije się o trzecie miejsce z Darken than BLACK, ale ma dużą szanse na wygraną, jeżeli powstanie drugi sezon ^^).


Anime jak i manga zaczynają się bardzo interesująco. Skuty główny bohater (Nai) trafia do posiadłości jakiejś kobiety. Po czym akcja przenosi się do sypialni. W mgnieniu oka z sufity "zlatuje" drugi główny bohater - Gareki <3  Chłopak nie miał na celu uratowania Naia, tylko chciał okraść wielki dom. Kiedy kobieta to ujrzała, wpadła w wściekłość i zamieniła się w monstrum. Gdy obaj chłopcy zdołali uciec Gareki zauważył na ręce Naia bransoletkę. Od razu przykuła jego uwagę. Spytał się czy on może mu ją dać, ale białowłosy chłopak oznajmił, że to jedyna rzecz jaka została mu po stracie przyjaciela - Karoku. Zapadła cisza i wtedy Nai dodał, że jeżeli odnajdą Karoku, to się spyta, czy może dać błyskotkę Garekiemu. Sprytny brunet postanowił pomóc chłopakowi, aby czerpać tego zysk, gdyż sądził, że bransoletka jest dużo warta. 
Tsukumo, Nai, Gareki, Yogi
Pierwsza przygoda jaka dotyczy bohaterów to jazda pociągiem. Akcja zaczyna się, kiedy dowiadują się, że pociąg został porwany. Wtedy zjawia się organizacja Cyrk, aby uratować lokomotywę. Wszystko kończy się happy endem i tak zaczyna się przygoda z Cyrkiem. 
Chyba nie będzie spoilerem to, że napiszę iż Nai nie jest człowiekiem tylko ... 


Sama fabuła mnie wciągnęła i nie mam jej nic do zarzucenia tylko, że kilka minut przed oficjalnym zakończeniem (SPOILER odnalezienie Karoku.) mnie bardzo zawiodło ;c Ale zakończenie mi się bardzo podobało. Zakończyło się tak, że muszą dorobić drugi sezon, bardzo tego pragnę~! Fabuła (niestety) przez to 10-15 min. przed zakończeniem dostaje notę 9/10.
~*~
Muzyka pojawiająca się w całym anime jest boska. Szczególnie ending przypadł mi do gustu, przez cały czas go śpiewam! Bez dwóch zdań, muzyka zasługuje na ocenę 10/10.
A więc ostateczna ocena tego anime to ... 9,5/10 (gdyż na MAL nie można dawać połówek, zaniżyłam ocenę do 9.... wybacz mi, Karneval <3).
~*~
To co chciałam napisać o fabule napisałam. Reszty dowiecie się oglądając to cudne anime~Naprawdę warto. Teraz pora na moje przemyślenia.
Zacznijmy od ... NYANPERONY~! Jest najsłodsza postać jaką poznałam we wszystkich anime, nawet Mokona się nie może z nim się równać! Powitajcie żółtego kociaka Nyanperone~ On aż tryska słodkością, jest ... jednym słowem (dwoma) sooooo kawaiiiiii~! 


 Jak widzicie na obrazku, Nyanperona jest kostiumem, który posiada Yogi. Muszę przyznać, że umieszczenie tego neko w anime i mandze było świetnym pomysłem. Jest z tym kotem związane kilka śmiesznych scenek, a nawet dużo xD Jego charakter jest wybuchowy, radosny, a co przede wszystkim słodki. Jego zadaniem jest zabawianie dzieci oraz dawanie im cukierków na paradach zaplanowanych przez organizację Cyrk. Yogi swoją pracę odgrywa rewelacyjnie i stara się, aby wszystkie dzieci myślały, że Nyanperona jest prawdziwą, żywą istotą, a nie pustym kostiumem. Chciałabym mieć taką maskotkę, teraz muszę poczekać aż je wyprodukują i umieszczą na Allegro (oczywiście w przyzwoitej cenie...).
~*~
Teraz czekam nie tylko na drugi sezon tego anime, również na doujinshi~! Pary jakie chcę zobaczyć w tych krótkich yaoi to:

Akarai x Yogi
Gareki x Nai                                         Yogi x Gareki
 
Jak ujrzę to na Amai Akuma lub Death Cat, to normalnie "potok krwi z nosa" gwarantowany od razu xD
~*~
Zapomniałam na początku wspomnieć. Jak podoba się nowy wygląd bloga? Przesadziłam z różem? Oj ... chyba tak, lecz ... lubię ten kolor, więc on mnie tak bardzo nie razi w oczy :D Szczerze mówiąc, remont został zrobiony, gdyż zainspirowała mnie nowo poznana strona skanlacyjna doujinshi Death Cat (pozdrowienia dla Tabithy) ;3

Na zakończenie dodaje cudowny ending z anime Karneval: KAmiYU - REASON (tytuły nie jestem pewna, więc jeżeli jest źle, to proszę mi to napisać)!

Sayona ;*

34 komentarze:

  1. Awwww~ Jak tu ślicznie. xD Tylko, tylko w jaki sposób DC zainspirowało Cię do tych zmian tego nie pojmuję. hah
    W dodatku dodałaś za muzykę moją ulubioną wersję Just be friends. Teraz rpzez cały czas ją śpiewam. haha
    Jeśli chodzi o Karneval to anime jest początkowo trochę chaotyczne i ogólnie fabularnie manga jest lepsza. U mnie osobiście do favów absolutnie nie trafi, ale postacie są sympatyczne a kreska naprawdę śliczna. Poza tym uwielbiam pairing YogixGareki. <33 Anime było bardziej nastawione na GarekixNai, natomiast w mandze więcej jest hintów do blondasa i bruneta. ^^
    Co do doujinshi z tej serii to w świeci jeszcze się z żadnym niestety nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahh ten Karneval .. fanki Yaoi mają co robić .. Naii jest przesłodkii *o*
    Zauważyłam, że w tle słychać Just Be Friends ..
    Więc proszę Polski Fandub prześlicznogłosej Renii :

    http://www.youtube.com/watch?v=WKod2G30FJM

    Wręcz uwielbiamm ! ♥
    Pozdrawiam. Agatya. : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słyszałam już tą piosenkę od Reni, lecz mi się bardziej podoba wersja Miadelli Cross ...coś w niej sprawia, że mnie przyciąga ^^

      Usuń
    2. Taaak.. Mia też ma przeeśliczny głos.. wgl jej wszystkie piosenki są pełne uczuuć. *x*

      Usuń
  3. Taka ładna wersja Just Be Friends :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ać! Cieszę się, że Ci się podoba! Sakura prawdę mówiąc jest prosta do narysowania, większy problem miałam z samurajem. O_o Jeśli chodzi o recenzję to już mam jakieś notatki do pewnej dramy, także chyba na pewno ukaże się jakiś tytuł.
    Wchodzę widzę zmiany! Mi się podoba. Róż nie jest agresywny i nie koli w oczy. Delikatnośc zawsze się obrania i nawet nogłabym rzec, że szablon bardziej mi się podoba niż poprzedni.
    Niestety ani anime nie oglądała, ani mangi nie czytała, ale po Twojej recenzji... No jest wysoka i to na pewno skłania mnie do dodania tytułu do listy, acz nie jestem wciąż przekonana... Zobaczymy.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Za urocze jak dla mnie anime :P
    Ja lubię typowo szkolne, miłosne, czasami kryminalne anime... no i oczywiście Dragon Ball :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem bezwarunkowo zakochana w szablonie. Przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog dzięki niemu chyba obejrzę to anime :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny szablon!:) Musiałaś się nad nim napracować;>
    Kiedyś również oglądałam anime, czasem lubię do tego wracać;)
    Ciekawy blog, fajnie go prowadzisz, wiać, że lubisz to robić c:
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny post nagłówek również jak i post : **

    OdpowiedzUsuń
  10. Trafiłam tu od Aiko i od razu umarłam. Jaki śliczny szaaablon~! Kya! Zakochałam się. Mogę tu zostać na zawszę, mogę? :c
    O Karneval wszędzie jest głośno... chyba dlatego, że manga pojawiła się w empiku xD Długo zastanawiałam się nad tym tytułem i coraz bardziej się przekonuje, mru. Yaoi... rety #___#
    Kebabiku kochany! Mogę prosić o playliste z bloga? Byłabym wdzięczna, mój last.fm również, czy coś. Albo ogólnie o jakąś Twoją playliste. Ja o odnajdywanie azjatyckich zespołów/utworów... leży to u mnie :c

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem chyba jakaś dziwna, bo pierwszy raz o tym anime/mandze słyszę. Jeśli tak go polecasz, to na pewno spojrzę. Widzę, że to jest yaoi.. więc jeszcze bardziej pragnę to obejrzeć, a później zobaczymy, może też mangę kupię. + po obrazkach i gifach stwierdzam, że jest prześliczna kreska. Zaraz ogarnę to anime. c:
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny szablon, zajęło Ci to pewnie dużo pracy :) W ogóle, słodko tu :) Jedyne co, to ta muzyczka... Wkurza trochę, przynajmniej mnie.
    Fajnie opisałaś to. Na co dzień nie oglądam anime, ale chyba to zrobię... Tak ciekawie to opisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog ! Będę odwiedzać ! Też jestem fanką Azji ♥
    ♫♪♪♫ Świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny blog :3
    Miałam kupić sobie tą mangę, ale... jednak uznała, że lepiej nie. Ale chyba jednak ją sobie kupię ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedy interesowalam sie Mangą, może czas wrócić do tych czasów.
    Wielki plus za wygląd bloga. Super wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsze co pomyślałam wchodząc na Twojego bloga, to że masz śliczny szablon :D.

    Co do Karneval, to chciałam obejrzeć już dawno, ale jakoś nie mogę się zabrać. A może powinnam? Po przeczytaniu recenzji stwierdzam, że jeśli dokończę Fairy tail (33 odcinek na 175 xd), to zabiorę się za Karneval :D.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też w sumie sporo przegapiłam bo tak byłaby pełna relacja no ale cóż może następnym razem. ^^

    Nie znam tej mangi/anime. Więc nie mam nic na jej temat do powiedzenia. :D

    OdpowiedzUsuń

  18. Karneval.. Hm.. Nie czytałam jeszcze, ale się skuszę ^^

    Chciałabym powiadomić, że rozdział pierwszy pojawił się na blogu o tematyce Drarry ^^
    Liczę na szczere opinie i komentarze :3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie czytałam....

    Ten blog nie jest dla mnie bo nienawidzę anime i ogólnie stylu japońskiego...

    Ale śliczny wygląd bloga jest co mi się strasznie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy blog , choć nie przepadam za anime ale jest okej :)

    http://jeden-oddech-jedno-bicie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepraszam, ale nie cierpię mangi i blogów o niej ;) Sorki ale taka prawda... Blog ma ciekawy wygląd, ale mogłabyś zmienić tło i bez kursora żeby był ;) Przepraszam :( Szczerość :)
    http://miiki-miki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo staranny blog , powiem że dzięki tb zaczęłam się interesować anime aż mam ochotę ogl . : **

    OdpowiedzUsuń
  24. Karneval mam już dawno na swojej liście na MAL-u. Ale kiedy ja się za niego wezmę to nie wiem. Choć grafika i bishe tak bardzo mnie zachęcają... xD Niestety muszę skończyć dwa tasiemce.
    Nie wiem jak wyglądał poprzedni szablon ale ten mi się podoba (choć nie za bardzo przepadam za różem xD )

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny blog czekam na kolejne wpisy ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak tu ślicznie! Nie przepadam za anime, ale może zacznę oglądać bo tak fajnie piszesz. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie oceniam blogów o tej tematyce, więc proszę o zmianę oceniającej.

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny blog :3
    Miłoo się czytaa ^^
    zapraszam : http://everyoneissmiling.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajnie czyta się twojego bloga :)
    anamarafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Kocham Karneval mam zamiar kupić sobie mangę *^*
    PS. Masz bardzo ślicznego bloga

    OdpowiedzUsuń
  31. :)
    http://fashionowaaamoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*jeżeli zostawisz link do swojego bloga w komentarzu, to się nie odwdzięczę.
*zostaw link bloga w zakładce SPAM, a na 100% na niego wejdę i zostawię ślad po sobie.
*weryfikacja obrazkowa jest wyłączona.
*każdy może dodać komentarze, nawet anonimowe osoby.

Obserwuje blogi, które mnie obserwuja: