Informacja:

Blog o tematyce azjatyckiej!
Szablon, który znajduje się na stronie robiłam samodzielnie. Proszę o nie kopiowanie moich prac. Jeżeli ktoś chciałby, abym wykonała mu "gotowca" bloga, niech się ze mną skontaktuje, a odpowiedź na 99% będzie pozytywna.
*Blog powstał 28 lutego 2013r.*

czwartek, 25 lipca 2013

Vagabond - stare nie jest nudne

Konichiwa blogowicze~! Ostatnio zauważyłam, że wzięło mnie na kupowanie mang przez internet i oto moja kolejna zdobycz – VAGABOND . Jeżeli się pospieszycie to kupicie 9 tomów w cenie około 45 zł na allegro. Wystarczy wpisać nazwę mangi i sklep powinien sam Wam wyskoczyć. Książki będą troszkę podniszczone, lecz skazy nie rzucają się w oczy (lekki pogięcie okładki, rożek zagięty). Mimo wszystko ... uważam, że manga jest warta tej ceny. To naprawdę mało za tak dużą ilość.


Dlaczego zdecydowałam się na kupno tejże książki? Hm …. W sumie to sama nie wiem. Chyba najbardziej skusiła mnie cena. Okładka nie jest za ciekawa, lecz wnętrze wręcz odwrotnie. Po przeczytaniu pierwszego tomu zakochałam się w tym. Pewnie już się domyślacie, że mam słabość do wszystkiego co jest związane z samurajem … w końcu mym historycznym idolem jest Okita Souji i dlatego marzę, aby w czerwcu wyjechać do Japonii (jeszcze nie wiem w którym roku xD)

Obrazek został skopiowany od użytkownika Allegro, który sprzedał mi owe mangi.
Pierwszy tom okazał się bardzo ciekawy. Szczególnie początek bardzo mi się podobał. Niestety manga jest +18 (ja to mam szczęście do kupna takich mang …), gdyż są sceny mordu, erotyczne.

No to przechodzimy do fabuły ^.^
W tomie numer 1 poznajemy głównego bohatera. Autor przedstawia nam dane dotyczące bohatera: imię, kim jest, jaki ma charakter. Dowiadujemy się, że jest młodą postacią, która jest (jeżeli można tak pisać) asertywna.  Pragnie być sławny i przez to zabija wrogów nie bacząc kim są. Możemy stwierdzić, że Takezo jest po prostu niedojrzałą osobą, która podąża wyłącznie za sobą. Więcej nic nie da się wyciągnąć jeżeli o fabułę. Może nie brzmi to  zbyt interesująco, lecz przedstawione sceny, sytuacje są pięknie narysowane i dopracowane, to nadaje całej mandze charakter.
~*~
Jeżeli chodzi o wydawnictwo to manga pochodzi od firmy „ MADRAGORA”. W Japonii została wydana w 1998 roku (jest młodsza ode mnie o 4 lata xD), a do Polski trafiła we wrześniu 2005 roku.  Obecnie w Azji manga ma 33 tomy, a w Polsce 9 … Cena widniejąca na okładce to 19,90zł. Autorem tejże mangi jest Takehiko Inou, który wzorował się na powieści Eijiego Yoshikawy.
~*~
Moją uwagę po przeglądnięciu książki zwróciła anegdotka, która jest umiejscowiona na końcowym zgięciu okładki. Są w niej umieszczane przemyślenia autora. W pierwszym tomie brzmi ona: „Ten, kto zaznał goryczy porażki, nie umie cieszyć się zwycięstwa. Ten, kto odwraca oczy od śmierci, nie umie cieszyć się pełnią życia. Ten, kto jest w czepku urodzony, nie docenia własnego szczęścia. Proste rzeczy wydają się trudne, a trudne mają proste rozwiązanie.” – prawda, że ciekawe?

Zapraszam wszystkich, którzy lubią śpiewać na mój drugi blog, który jest poświęcony polskim tłumaczeniom piosenek - http://songuraita.blogspot.com/.

I <3 SAMURAI~! 

Sayona ;*

26 komentarzy:

  1. Słyszę ending z Free! <3 Awww~
    Tez jestem wielką fanką historycznego Okity jak i w ogóle całego Shinsengumi. *O*
    Rysunki w środku faktycznie śliczne, ale nie lubię mieć na półce niedokończonych serii. T.T

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja oczywiście z całej notki wyłapałam tylko Gakupo, ech.
    http://www.youtube.com/watch?v=SabVdbkvqDY
    Kiedyś chciałam kupić tę mangę, ale zniechęciło mnie to, że jest niedokończona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez bym chciała POJECHAĆ DO JAPONII.
    Może sobie nawet kupię te książki o mandze.
    Ciekawisz mnie strasznie...OCZYWIŚCIE ZAOBSERWUJĘ CIĘ...
    POZDRAWIAM !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tej mandze, hm, ale za 45 złoty warto :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze mówiąc, a raczej pisząc, nie spodziewałam się, że ten blog mnie zainteresuje, a jest inaczej. Ciekawe posty piszesz :) Nie mam zielonego pojęcia o tym wszystkim: Anime, Japonii ale to jest interesujące :D I ta piosenka, która masz ustawioną w tle, co to jest? Podoba mi się :) TEN BLOG JEST FANTASTYCZNY!!!
    Ps. Napisz mi tytuł tej piosenki, proooszę ...

    OdpowiedzUsuń
  7. super blog a zaobserwujesz mnie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, gdyż obserwuję tylko takie blogi, które mają motyw azjatycki ;)

      Usuń
  8. Kupiłam tę mangę w tym samym sklepie co Ty. Powinnaś dodać, że te 45 złotych to praktycznie cena z przesyłką:D Pierw trochę poczytywałam skanlacje, a potem stwierdziłam, że warto ją kupić. Teraz myślę, że będę musiała dalsze tomy czytać po angielsku, bo chyba już nie będę w stanie zrezygnować z poznania dalszej części tej historii.

    OdpowiedzUsuń
  9. Japonia <3 Nie czytałam żadnej mangi, czasem tylko oglądam anime ;P Ale za 45 zł warto ;)

    http://complywithyourdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Japonia <3<3 mam nadzieje że kiedyś się wybiorę , zapraszam : /zwierzeceserce.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej świetny blog ( fajny kursor )

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko dopracowane, super ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tej mangi/anime.. ^^ Ale odstawiłam je jakiś czas temu.. :) Yak czy siakk przyjemnego czytania. A Samurai Dancing zawsze spoko. XDDD

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. z tym masz racje stare nie musi być nuden fajny blog no nei wiem co anpisac bo mnei tak zskoczył myslałam zę to jakis badziew bo manga ( bez obrazy ) ale gdy go zobaczyłam milemnie zaskoczył

    OdpowiedzUsuń
  15. hej to zrobić ci taką reklamę

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla tych którzy to lubią , fajnie opisujesz :)
    Oby tak dalej
    Ewella 1234 -http://ziabawszystkoinic.znamy.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow 9 tomów za 45 zł to na prawdę świetna okazja. Poluje w tej samej cenie, żeby dopełnić kolekcje Sailor Moon ^o^
    Sama ta manga wydaje się być fajna, a przyznam, że nie słyszałam jeszcze o niej ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Nominowałam cię do Liebster Award ^^ Szczegóły w tej notce:

    http://w-moim-wymarzonym-swiecie.blogspot.com/2013/07/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  19. zapraszam do mnie na rysunki-andzela.bloog.pl komentujcie mojego bloga i moje rysunki

    OdpowiedzUsuń
  20. Nominowałam ten blog do Liebster Award. Więcej na: http://japonia-forever.blogspot.com/2013/07/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Nominowałyśmy twojego bloga do Liebster Award. Więcej na: KLIK.

    OdpowiedzUsuń

*jeżeli zostawisz link do swojego bloga w komentarzu, to się nie odwdzięczę.
*zostaw link bloga w zakładce SPAM, a na 100% na niego wejdę i zostawię ślad po sobie.
*weryfikacja obrazkowa jest wyłączona.
*każdy może dodać komentarze, nawet anonimowe osoby.

Obserwuje blogi, które mnie obserwuja: