Informacja:

Blog o tematyce azjatyckiej!
Szablon, który znajduje się na stronie robiłam samodzielnie. Proszę o nie kopiowanie moich prac. Jeżeli ktoś chciałby, abym wykonała mu "gotowca" bloga, niech się ze mną skontaktuje, a odpowiedź na 99% będzie pozytywna.
*Blog powstał 28 lutego 2013r.*

wtorek, 16 lipca 2013

Naruto 57, Wolf's Rain 2, Karneval 1

Ohayo wszystkim~! Na początek chciałam Was przeprosić, że troszkę zaniedbałam bloga, lecz sprawy rodzinne były dla mnie ważniejsze.

Ok, a więc dzisiejsza notka będzie poświęcona trzem mangą, które dotarły do mnie dzisiaj~!  Strasznie się z tego ucieszyłam, gdyż tak długo na nie czekałam … całe 48 godzin ^^ Mam nadzieję, że będą ciekawe i nie będę żałować, że je kupiłam. Może już przeczytaliście, którąś z tych mang? Podobała się Wam?


Żadnej z poniższych mang jeszcze nie przeczytała, gdyż chcę skończyć książkę „Młody Samuraj Krąg Wody” i wtedy zająć się moimi skarbami <3
Zacznijmy od mangi … KARNEVAL~!


Zapewne wszyscy czekali na nią i nie mogli się doczekać. Na szczęście można ją już kupić w sklepach typu Empik, Matras. Co o niej napisać jak jeszcze jej nie czytałam? Na początku wspomnę, że kreska postaci jest naprawdę śliczna. Okładka piękna i kolorowa, szczególnie na odwrocie. Cena mangi to jak najczęściej  w wydawnictwie Waneko - 19,99 zł. 
„Bransoletka jest jedyną wskazówką, którą posiada Nai, Gd wyrusza na poszukiwanie bliskiej mu osoby. Gareki to włamywacz i kieszonkowiec. Ich ścieżki krzyżują się niespodziewanie w tajemniczej rezydencji, która okazuje się dla nich pułapką. Wprawdzie udaje im się zbiec, ale na drodze stają im funkcjonariusze Najwyższego Organu Obrony Państwa – CYRKU!” – zapowiada się bardzo ciekawie, prawda?  

Kolejnym nabytkiem jest … Wolf’s Rain tom 2 (wiem, że powinnam wpierw kupić tom 1, ale nigdzie nie mogę do dostać)… Manga jest archiwalna z wydawnictwa J.P.Fantastica i kosztuje (oryginalna cena) 17,00 zł.


Manga stara jak świat, gdyż pochodzi z roku 2004, jest to najstarsza manga jaką posiadam w domu. Opowiada dzieje wilków, które chcą dostać się do nieba. Kupiłam tą mangę, gdyż słyszałam, że bardzo różnie się od anime … więc chciałam to sprawdzić. Grafika nie jest tak śliczna jak w poprzedniej mandze, lecz nie jest zła.  Chyba największą wadą tejże mangi jest to, że imiona bohaterów są tłumaczone na język polski … np. Kiba – Kieł, Tsume – Pazur, Toboe – Skowyt, itd. Bardzo tego nie lubię. Wątpię, aby manga przebiła zakończenie anime, lecz chcę się przekonać jak wygląda pierwsza końcówka ;)

Ostatnią mangą jest Naruto 57


Chyba wszyscy wiedzą o czym jest Naruto, prawda? Pochodzi również z wydawnictwa JPF, lecz kosztuje 18,90 zł ^^ Napiszę tylko to, co jest na odwrocie, przybliżę Wam co wydarzy się w tym numerze (mogą pjawić się SPOILERY!):
„Nadchodzi czas starcia! Naruto dowiaduje się, że Madara wywołał wojnę, której celem jest nasz bohater. Nie dając się przekonać Iruce, postanawia wziąć sprawy w swoje ręce i rusza na pole bitwy. Tymczasem na froncie zapada noc i rozpoczyna (czy tu nie powinno być „się”?) walka między czającymi się w mroku szinobi.”
~*~
No to koniec moich nabytków na ten miesiąc … W przyszłym miesiącu najprawdopodobniej kupię Naruto 58 oraz Doubt 3 (jeżeli pojawi się w Matrasie) i … i … oj… Może polecicie mi jakąś 3 mangę, którą można dostać w sklepie Matras? Byłabym bardzo wdzięczna ;D 

WOW~! Ale w tej notce pojawiło się dużo pytań ^.^

Ostatnie pytanie - czy chcecie być informowani o nowych notkach na Facebook'u? 

Sayona ;*

31 komentarzy:

  1. Wow, naprawdę super blog.
    Mimo, że nie bardzo interesowałam się anime teraz zaraziłaś mnie tą pasją :)
    Chyba będę częściej odwiedzać twojego bloga:)
    Życzę ci powodzenia w dalszym prowadzeniu i umieszczaniu notek na blogu.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog ^.^ naprawdę polecam wszystkim <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o Karneval to moim zdaniem jest to jedno z najgorszych anime tego sezonu, więc nie liczę na to, żeby manga była jakaś lepsza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozwolę sobie odpowiedzieć. Anime twórcy lekko mówiąc zniszczyli, manga jest lepsza, ale nie powiedziałabym, że to coś wysokich lotów. Zresztą samą serię będę kupować tylko dla ładnej kreski, Garekiego i Yogiego (a dokładniej jego przeszłości). ^^ A sam sezon wiosenny ogólnie był słaby i w sumie miał o wiele gorsze tytułu niż Karneval, jak chociażby RDG: Red Data Girl, czy Kakumeiki Valvrave. xD

      Usuń
  4. Chciałabym już dorwać się do Karneval, ma śliczną obwolutę i kreskę. <3 Kiedyś planowałam zakupić 2 tomiki Wolf's Rain, ale słyszałam strasznie złe opinie o mandze, a że bardzo podobało mi się anime wolałam nie psuć sobie wrażenia o chłopcach-wilczkach. Jestem ciekawa Twoich wrażeń po lekturze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog. Myślę, że książki ci się spodobają, bo moja koleżanka ma jedną z nich i mówi, że superowa. Pamiętam jak kiedyś w telewizji leciała bajka Naruto. Uwielbiałam ją.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdybym natknęła się na te mangi w empiku, to bym chyba kupiła Wolf's Rain, chociaż nigdy nie oglądałam anime, ani nie czytałam pierwszego tomu mangi ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz jestem na blogu o takiej tematyce, ale muszę przyznać, że podoba mi się tu. Może skusze się i kupię Wolfs Rain

    OdpowiedzUsuń
  8. Wolf's Rain jest najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oya,'Karneval' rzeczywiście zapowiada się wspaniale! c: Nie mogę się już doczekać, aż ją nabędę w najbliższym czasie c: Zresztą ostatnio już zaplanowałam sobie 'grubszy' wypad do empiku,więc myśle,że się tym zainteresuje c:

    Wspaniały blog,piękny szablon c:
    Życzę udanych wakacji c:

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Award ! Więcej na : http://teen-teenn.blogspot.com/2013/07/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  11. No no, świetny jest. Moja naj jest Otaku i cały czas słyszę o anime i mangach, swojego czasu sama czytałam i oglądałam. Blog genialny <33

    OdpowiedzUsuń
  12. Opisy już napisałam jak chcesz to wpadnij i poczytaj:)
    Mój brat bardzo lubi mange więc powiem żeby wpadał na twój blog.
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja się nie znam i raczej znać się nie będę na tych wszystkich japońskich/chińskich mangach/animach (?), ale wiem, że panuje teraz na nie moda :D


    ogrod-rysunkow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog bardzo mi się spodobał z pewnością będę tu zaglądać ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie interesowała mnie manga ale muszę przyznać, że Ty mnie tym zainteresowałaś :) lubię odwiedzać Twój blog :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam w domu "Wolf's Rain", obydwa tomy, które kupiłam dawno temu na allegro, ale jakoś mnie ta manga nie powaliła. Stanowczo za krótka, jest w sumie o niczym. Anime podobało mi się dużo lepiej. Manga może być alternatywą, jak komuś wyjątkowo nie podobało się zakończenie w anime^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie interesuję się anime, ale Twój blog mnie zaciekawił :) Będę zaglądać częściej ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. nie lubie zbyt takich filmow bajek ale twoj blog moze byc

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny blog chodź nie przepadam ani za mangą ani za anime ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. "Karneval" to manga nad którą się zastanawiałam, stojąc przed półką z mangami. Ostatecznie wybór padł jednak na "Madokę". Co do "Wolf's Rain"... Anime oglądałam, podobało mi się, chciałabym przeczytać mangę. Ale kurcze, nikt nie ma, a hajsu mi brakuje ;p No cóż, trzeba czekać. Napisz jakieś recenzje tych mang, jak skończysz czytać! ^^

    A tak be te wu XD Może trzecia manga to "Kagen no tsuki", "Paradise kiss" lub "Puella Magi Madoka Magica"? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam mangę, anime... ogólnie Japonię ;D I już leci obserwejszyn... nawet karneval chciałam sobie sprawić, napiszesz jak wrażenia, nie? ;)
    Ps. fajowo masz zaprojektowanego bloga

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny blog, dopracowany w najmniejszych szczegółach. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zostałaś nominowana do Versatile Blogger Award.
    Więcej u mnie :
    http://konichiwa-otaku.blogspot.com/2013/07/dramowe-podsumowanie-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam Japonię! Zakochałam się w Bleach, a w przyszłości mam w planach lot do Azji. Muszę ją zobaczyć, dotknąć... Takie skryte marzenie. Jesteś w obserwowanych. Czekam na kolejne notki.
    magda-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Aleee, czemu muzyka na autoplayu, miałam taką ładną piosenkę włączoną i musiałam szukać z której zakładki mi to rzępoli, bo w dodatku jakość utworu straszna ;_;
    Moją najstarszą mangą jest komplet "Cześć, Michael!" z lat 1999-2000
    Karnevala sobie odpuszczam, nie ma w nim nic, co mogłoby mi się spodobać, a kupuję już tyle rzeczy, że wolę skupić się na nich. Niestety nie bardzo też mogę coś polecić, bo nie wiem, co sprzedają w Matrasach, dawno tam nie byłam, chociaż na stronie widzę, że mają Welcome to the NHK, bardzo lubię tę serię :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Co prawda nie czytałam mangi Karneval, ale oglądam anime i jestem zachwycona! Myślę, że tego wyboru nie pożałujesz :). Tej drugiej mangi nie kojarzę, ale wydaje się być ciekawa :)

    Zapraszam do mnie
    http://salvator-wybawcy.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie lubię tłumaczenia imion bohaterów. >.< Uwielbiam Wolf's Rain jako anime obejrzałam całe i jest że tak powiem wzruszające. Kiba mój ulubiony wilk. <3

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*jeżeli zostawisz link do swojego bloga w komentarzu, to się nie odwdzięczę.
*zostaw link bloga w zakładce SPAM, a na 100% na niego wejdę i zostawię ślad po sobie.
*weryfikacja obrazkowa jest wyłączona.
*każdy może dodać komentarze, nawet anonimowe osoby.

Obserwuje blogi, które mnie obserwuja: