Informacja:

Blog o tematyce azjatyckiej!
Szablon, który znajduje się na stronie robiłam samodzielnie. Proszę o nie kopiowanie moich prac. Jeżeli ktoś chciałby, abym wykonała mu "gotowca" bloga, niech się ze mną skontaktuje, a odpowiedź na 99% będzie pozytywna.
*Blog powstał 28 lutego 2013r.*

niedziela, 7 lipca 2013

„Mega Hiro”, „Animania”, „Kurs rysunku MANGA”

Nie spodziewałam się, że tak szybko dodam coś do kategorii literatura … W tym poście dowiecie się jakie czasopisma kupowałam i kupuję. Jest ich mało, gdyż tylko wymienię trzy ;c Wolę poświęcić kieszonkowe na kupno mangi i postawić ją na honorowej półeczce ^.^ 
A właśnie, jaką mangę teraz czytacie, może mi jakąś polecicie? Bardzo bym oto prosiła, gdyż nie wiem co teraz zakupić ;3 I ostatnie pytanie - gdzie przez internet najlepiej zamawiać mangi? Macie ulubione strony, czy chodzicie do Matras, Empik?


MEGA HIRO
*język – niemiecki
*cena – 2,99 Euro (ok. 12 PLN)  
*ilość stron – 50
*plakaty – zawsze (najczęściej 3)
*ekstra dodatki – występują zawsze i są różne (np. małe figurki, gadżety na wodę, pistolety na gumki, itd.)
*ilość numerów – 24

Tematyką tego czasopisma są nowości ze świata mangi i anime. Pojawiają się zawsze wykresy miesięcznych podliczeń głosów na ulubione anime, postać, zwierzątko animowane. Również opisane są szczegółowo postaci, które są tematem miesiąca. Wszystko jest czysto i bezbłędnie przedstawione. W środowej części magazynu jest program telewizyjny kanału RTL 2 z krótkimi opisami co będzie działo się w kolejnych odcinkach. Na ostatnich stronach jest dział poświęcony fanom – umieszczane są rysunki, pocztówki (wszystko to, co przyślę czytelnik „Mega Hiro”).


Magazyn jest wart swojej ceny, znajdują się w nim naprawdę ciekawe rzeczy i można dużo się dowiedzieć.  

ANIMANIA
*język – niemiecki
*cena – 5,00 Euro (ok. 25 PLN)  
*ilość stron – 98
*plakaty – brak
*ekstra dodatki – brak
*ilość numerów – 1 (nie mogę w Niemczech tego znaleźć)

Czasopismo dla starszych czytelników. Znajdują się w nim opisy konwentów, gier, anime, mang. W przeciwieństwie do wcześniejszego magazynu, w Animania jest dział poświęcony kulinarni i nie ma w nim rzeczy typu: statystyki, plakaty, gadżety. Jest staranie przygotowywany i nie jest tak kolorowo przedstawiony jak „Mega Hiro”. Znajdują się w nim nie tylko mangi wyświetlane w telewizji, ale i takie, które można tylko obejrzeć w internecie typu:  Darker than BLACK (dzięki temu dowiedziałam się, że istnieje takie anime i się w nim zakochałam <3), Sora no Otoshimono, Kobato.


Wadą magazynu jest wygórowana cena i plątanina w opisach (nie mogłam niektórych rzeczy zrozumieć).

KURS RYSUNKU MANGA
*język – polski
*cena – 14,95 PLN (nr. 2) ; 19,95 (nr. 7)  
*ilość stron – 23
*plakaty – brak
*ekstra dodatki – przypory do rysownictwa mangi
*ilość numerów – 7

Czasopismo, które szybko przestałam kupować, ze względu na wzrost ceny. Magazyn jest ciekawy, pokazane i wytłumaczone są w nim techniki rysownictwa. Można dowiedzieć się jak stworzyć japoński komiks, od czego zacząć, jak zakończyć. Bardzo polecam ten kurs dla osób, które pragną stworzyć własne historie ;)

Gdyby cena nie wzrastała, na pewno kupiłabym wszystkie numery ^^  
~*~
A Wam, który magazyn najbardziej się podoba? ;D
Sayona ;*

20 komentarzy:

  1. Powiem Ci, że już polubiłam tego bloga. Rzadko się spotyka tego typu stronki. Ogółem nie przepadam za mangą, ale bardzo podobają mi się postacie, które są tworzone w anime. Są świetne.
    Jeżeli chodzi o to gdzie możesz kupić mangę, to w Matrasie widziałam dość dużą półkę z mangą :D Były tam bardzo różne te książeczki ^^ i wgl dużo ich tam było. Polecić, nie polecę żadnej mangi, bo nie czytam :/ Myślę, że również w Empiku by były. :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie miałam okazji dorwać się do żadnego z tych magazynów. Szczerze mówiąc nie jestem też jakąś fanką magazynów, ostatnio pozbyłam się wszystkich moich starych numerów otaku a nowych już od dawna nie kupuję. Wolę wydawać kasę na mangi. xD Osobiście najczęściej zamawiam mangi przez internet nie po drodze mi do empika, czy matrasa. Najczęściej korzystam z yatty i gildii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pozbyłaś się magazynu Otaku? czemu nie pisałaś, że masz je na zbyciu ... chętnie bym je odkupiła ;)

      Usuń
    2. Wystawiłam je na allegro i szybko poszły, więc nie miałam nawet czasu wrzucić ich na bloga. xD

      Usuń
  3. Bardzo fajny blog.Ślicznie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze fascynowały mnie mangi ale jakoś nie potrafiłam się do tego zabrać...powiedzy że rysowanie to troche nie moja bajka ;) Ale mam nadzieję, że kiedy zainwestuje w kurs rysowania to coś z tego będzie...i być może odkryję swój talent ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mówiąc szczerze to nie interesuje się tym na tyle żeby czytać te magazyny :) ale z wielką chęcią czytam Twojego bloga
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja podobnie nie interesuję się tym aż tak ale blog jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  7. nie jestem zbytnią fanką anime... ale nie jestem też przeciwniczką bo mój chłopak jest fanatykiem :D no ale blog mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam pare numerów ''Kurs Rysunku Manga'' i nawet dość fajne tylko ciągle tą sama postać się przerabiało ;] a tak to super

    OdpowiedzUsuń
  9. polubiłam tego bloga. Rzadko się spotyka tego typu stronki. Ogółem nie przepadam za mangą, ale bardzo podobają mi się postacie,
    śliczny szablon i słodka Pandzia na zamiast strzałki *_*

    OdpowiedzUsuń
  10. O, chętnie poszukam jakiegoś z tych magazynów. Według tego jak to opisujesz warto przeczytać więc dziękuję za pokazanie tego na blogu. Na pewno wreszcie się ruszę i za coś zabiorę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy blog ^^ Wygląd mi się podoba :) Chociaż ta muzyczka jest wkurzająca -,-

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem w trakcie oglądania Darker Than Black - ale coś czuję, że będzie wysoko w mojej prywatnej top liście:D Mieszkasz w Niemczech? Chętnie bym poczytała te czasopisma ale nie kupię u mnie nigdzie takich, ani po polsku ani tym bardziej po niemiecku ;f

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Darker Than Black zajmuję u mnie 3 miejsce w MAL ^^
      Nie, nie mieszkam w Niemczech, ale często tam jeżdżę do rodziny ;)

      Usuń
  13. Darker than black kiedyś oglądałam :D miło wspominam~

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo przypadły spodobały mi się 2 pierwsze przedstawione przez Ciebie magazyny. Szkoda, że nie wydają takich w Polsce.
    Ja zazwyczaj kupuję właśnie w Matrasie albo empiku. Jestem uprzedzona do zamawiania czegokolwiek przez internet.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. W Niemczech wychodzi mnóstwo świetnych magazynów o mandze i anime. Tylko im pozazdrościć. Sama mam kilka numerów różnych gazet z tego kraju, chociaż kompletnie nie znam tego języka^^
    Zazwyczaj jednak wydaję swoje pieniądze na mangi, gazety kupuję okazjonalnie, jak mam większy przypływ gotówki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny blog. Nie wiedziałam, że manga tak szeroko opanowała świat. Coś mi się wydaje, że za niedługo spróbuję rysować mangę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. spk.blog
    http://fashionowaaamoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*jeżeli zostawisz link do swojego bloga w komentarzu, to się nie odwdzięczę.
*zostaw link bloga w zakładce SPAM, a na 100% na niego wejdę i zostawię ślad po sobie.
*weryfikacja obrazkowa jest wyłączona.
*każdy może dodać komentarze, nawet anonimowe osoby.

Obserwuje blogi, które mnie obserwuja: