Informacja:

Blog o tematyce azjatyckiej!
Szablon, który znajduje się na stronie robiłam samodzielnie. Proszę o nie kopiowanie moich prac. Jeżeli ktoś chciałby, abym wykonała mu "gotowca" bloga, niech się ze mną skontaktuje, a odpowiedź na 99% będzie pozytywna.
*Blog powstał 28 lutego 2013r.*

piątek, 28 czerwca 2013

DOGS: Bullets & Carnage

Właśnie zakończyłam czytanie mangi DOGS: Bullets & Carnage i muszę przyznać, że jest bardzo interesująca, ale … dla dorosłego czytelnika (+18)! Nie wiek kto przyznaje ograniczenia wiekowe w wydawnictwie Waneko, ale manga na pewno nie jest przeznaczona dla czytelnika od 16 roku życia. Wiem, że szesnastoletnie osoby najczęściej kupują mangi i dla wydawnictwa jest to dużym zarobkiem, ale bez przesady. Prawie na każdej stronie widnieją przekleństwa oraz występują sceny mordu.
Kończąc czytać DOGS 1 dowiedziałam się, że powinnam zacząć od mangi Dogs: Stray Dogs Howling in the Dark...


Manga zaczyna się, gdy jeden z głównych bohaterów (Badou) wpada w tarapaty, ale dzięki swojemu przyjacielowi Heine’mu uchodzi z życiem. W tej akcji już pojawiają się przebłyski dla pełnoletnich czytelników – wulgarny język, sceny zabijania. Przez tą akcję, przyjaciele są głównym tematem gangsterów podziemia, wszyscy rozmawiają o tym, że dwie zwariowane osoby doszczętnie zniszczyły siedzibę przestępcy Melvina.

Z tego tomu mangi nie można za dużo się dowiedzieć, gdyż jest bardzo związaną z „tomem pierwszym”, który został wydany w 2001 roku. W DOGS: Bullets & Carnage są wspomniane osoby takie jak np. Lily, z którą główny bohater jest związany. Na początku nie wiemy kto to jest, pojawia się tylko w przemyśleniach, wspomnieniach, lecz na ostatnich stronach dowiadujemy się, że to siostra Heinego. Również zagadkową postacią jest Giovanni, który pojawia się w końcowej akcji. Z tych stron możemy się domyślać, że te dwie postacie są ze sobą w jakiś sposobów związane, gdyż rozmawiają o wspólnym życiu…

Na dzień dzisiejszy nie mogę za dużo napisać, gdyż nie czytałam tomu z 2001 roku. Jeżeli jakimś cudem go zdobędę może recenzja serii DOGS będzie bardziej rozbudowana.  Jedyne co mogę napisać, to coś o kresce. 

Rysownictwo jest  przedstawione w sposób idealny. Postaci są przemyślane, główni bohaterowie mają sporo detali, sceny akcji również są przestawione w sposób wyczerpujący.

Jednym słowem, manga DOGS: Bullets & Carnage zasługuję na ocenę 10/10! 
P.S.
Podoba Wam się nowy wygląd bloga? ^^ 
Sayona ;*

23 komentarze:

  1. Trochę spoiler - "Na początku nie wiemy kto to jest, pojawia się tylko w przemyśleniach, wspomnieniach, lecz na ostatnich stronach dowiadujemy się, że to siostra Heinego." :D Uważaj na takie rzeczy bo może to zepsuć komuś przyjemność czytania/oglądania. :) A manga wydaje się być bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + dziękuję za gratulacje :D

      Usuń
    2. hm ... ale to chyba nie jest spoiler. W tomie 0 (jak to napisała Tabitha), jest (chyba) informacja, że to rodzeństwo i jest więcej na temat Givanniego ... z tego co słyszałam ;)

      Usuń
  2. Przy czym tzw. tom 0 w 2001r. został wydany w Japonii, w Polsce wydano go parę miesięcy temu, więc bez problemu można go dostać. ^^ Sama zastanawiam się nad kupnem tej mangi, więc tym bardziej czekam na pełną recenzję. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja przeczytałam tom 0 i tom 1. Muszę powiedzieć, że pokochałam tę mangę, zwłaszcza postać Badou, ale Heine też. W sklepie z mangami, w którym się zaopatruję, dowiedziałam się, że wydanych w innych krajach jest już 7 tomów tej serii. Nie mogę się doczekać kolejnych części, gdyż dogsi awansowali na moją ulubioną mangę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No wygląd jest cudowny!

    Co do mangi to nie czytałam... Ale skoro otrzymuje tak wysoką notę, musi być czymś dobrym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zacznę od tego, że masz cudowny wygląd O_o pozazdrościć tylko, a jakich kodów CSS używasz??
    Ja mangi nie czytałam... no wsumie to do 16 mam rok, a co dopiero 18:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kody CSS sama tworzę, jeżeli chcesz jakiś bajer na blogu (np. przesunięcie kolumn) napisz na e-mail ^.^

      Usuń
    2. Napisałam, dzięki za chęci :D

      Usuń
  6. Chciałam napisać szczegółowy wywód i recenzję, ale jakoś nie starczyło mi czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie się zapowiada, a wygląd jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Manga wydaje się być dosyć ciekawa. Mi mimo swojego wieku nie przeszkadzałyby raczej liczne przekleństwa i sceny mordu, więc możliwe, że się skuszę.. 10/10 to naprawdę świetna ocena, więc myślę, że manga jest taka sama jak jej ocena. Śliczny wygląd bloga.
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze mówiąc nie czytała mangi, ale widzę coraz większe zainteresowanie nią, więc chyba jednak jest czymś dobrym a to oznacza że warto ją przeczytać ;)
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam tą mangę i też uważam, że jest świetna :)
    Lubię często poczytać je, gdy jestem u kolegi, on ma po prostu bzika na punkcie tych mang. Cała półka jest tym zawalona, ale przynajmniej ma w czym przebierać :) Mangi to fajna sprawa, są ciekawe i wciągają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Manga wygląda mega zachęcająco! Bardzo ladny wygląd :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Nowy wygląda bloga jest prześwietny;) Też bym chciała umieć tworzyć takie cudeńka, ale bawienie się w kodach mnie przerażaxd

    Mangi nie miałam okazji czytać, chociaż oglądałam jak byłam w Empiku, ostatecznie jednak kupiłam coś innego. Mi osobiście wulgaryzmy nie przeszkadzają, ale z drugiej strony jak jest ich strasznie dużo, to może być to trochę irytujące.
    I podoba mi się kreska.

    OdpowiedzUsuń
  13. Po przejrzeniu większości Twoich postów nie dziwię się już czemu masz tak dużo obserwatorów, skoro piszesz krótko :D Piszesz o tym, co uwielbiam :) O moim ulubionym zespole Kpopowym i Jrockowym (SHINee i The Gazette), o moich ulubionych mangach i animcach (tu długo by wymieniać, ale Death Note, Junjou Romantica, Doubt, Dogs, Kuroshitsuji, FMA i wiele innych ) No. Co jeszcze chciałam napisać? Eh... nie pamiętam xDD W każdym razie dodaję Cię do obserwowanych i będę odwiedzać :D Dlaczemu nie znalazłam Twojego bloga wcześniej? TT.TT

    OdpowiedzUsuń
  14. Co do mangi to czytałam i jestem zachwycona. Oczarował mnie główny bohater i jego porażające słownictwo:)
    Zaproponowałaś mi już dawno wymianę buttonów (przepraszam za mój zapłon). To wymieniamy? ^u^

    OdpowiedzUsuń
  15. Ajajjj.. dobrze trafiłam ! :) Lubisz Czarodzijkę z księżyca ? Moja idolka *.*
    Zapraszam do mnie ; magia-zielonego-serca.blogspot.com
    ps. będę wpadała tu często ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak ja tu dawno nie byłam .o. Wygląd przecudny :D Też chcę taki *-*
    Manga zapowiada się ciekawie . Chętnie bym ją przeczytała , ale nie mogę z pewnych powodów .
    Postaram się częściej tu wpadać , bo trochę to zaniedbałam i sorry cię za to :d

    OdpowiedzUsuń
  17. No cóż... Mam 14 lat i Dogs czytam... i kocham *-* (moja ulubiona postać to Badou)
    Sądzę, że ograniczenia wiekowe nie zawsze są właściwym wiekiem, zależy to chyba raczej od wieku mentalnego niż fizycznego...

    OdpowiedzUsuń
  18. It's going to be finish of mine day, however before finish I am reading this enormous paragraph to
    improve my knowledge.

    My website real estate in markham

    OdpowiedzUsuń

*jeżeli zostawisz link do swojego bloga w komentarzu, to się nie odwdzięczę.
*zostaw link bloga w zakładce SPAM, a na 100% na niego wejdę i zostawię ślad po sobie.
*weryfikacja obrazkowa jest wyłączona.
*każdy może dodać komentarze, nawet anonimowe osoby.

Obserwuje blogi, które mnie obserwuja: