Informacja:

Blog o tematyce azjatyckiej!
Szablon, który znajduje się na stronie robiłam samodzielnie. Proszę o nie kopiowanie moich prac. Jeżeli ktoś chciałby, abym wykonała mu "gotowca" bloga, niech się ze mną skontaktuje, a odpowiedź na 99% będzie pozytywna.
*Blog powstał 28 lutego 2013r.*

wtorek, 28 maja 2013

Zmiany, zmiany!

Are you ready?! Ok… Let’s go!
Tak jak temat wskazuje, czas na zmiany na stronie ^.^ 


Sam remont grafiki pojawi się dopiero po wystawieniu oceny przez blog Egzaminy Blogowe, gdyż w regulaminie jest napisane – „Nie używaj korektora (nie zamieniaj szaty graficznej), jeżeli jest pierwszy/a lub drugi/a w kolejce, jak już wszelkie zmiany skonsultuj z egzaminatorem.”, więc … jeżeli ocena zostanie wystawiona, to od razu zabiorę się za zmianę wyglądu bloga.

Nie tylko szablon się zmieni, ponieważ uważam, że moje notki są pisane chaotycznie, a ostatni post Koi w ogóle mi się nie podoba >.< Teraz muszę zdecydować, co będzie tematem przewodnim bloga Japoński Geodeta…? Chciałabym pisać o kulturze, ciekawostkach o Japonii, Azji, lecz ten temat jest już zajęty przez cudowne blogi Yukari no Sekai i Konichiwa Otaku. Recenzje anime też najprawdopodobniej się nie będą pojawiać, gdyż można je przeczytać na Tanuki lub na blogu Kawaii Recenzje. Tak, więc … co zostaje? Chyba tylko 2 tematy:
*recenzje mang wydawanych w Polsce
*opisy zespołów azjatyckich
Co byście chcieli? Może macie lepsze pomysły na tematykę? ^o^
~*~
Tak na marginesie … teraz na blogu będzie bardziej kolorowo, gdyż będę dodawać ładne obrazki, gify, filmiki z anime ;D

Sayona ;*

23 komentarze:

  1. Fajnie tu u Ciebie.
    Podoba mi się pomysł żeby pisać opisy zespołów. ;D

    Zapraszam do mnie:
    http://to-be-oneself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog , zapraszam do mnie !
    !http://sytuacjabez.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hymm.. Myślę, że nie powinnaś sugerować się czymś takim "Chciałabym pisać o kulturze, ciekawostkach o Japonii, Azji, lecz ten temat jest już zajęty przez". Wiesz, możesz to zrobić w fajny oryginalny sposób. Może mój blog nie jest jakiś "super oryginalny", ale piszę o tym co chcę. Recenzując, robię to w bardzo subiektywny sposób, wyłącznie odnosząc się do własnych odczuć. Pisząc o muzyce, o azjatyckich zespołach nie piszę ich biografii, ale piszę o tym co mnie w nich zadziwiło, co mi się w nich podoba. Często odnoszę się do dalekowschodnich kultur, ale nie cytuje np. wikipedi. Chyba wiesz o co mi chodzi prawda? Jeśli chcesz pisać o kulturze Japonii to to rób! Ale na własny sposób. Będzie to wyłącznie Twoje, inne, oryginalne :)

    Ale jak już mam z Twoich dwóch propozycji wybrać, to wybrałabym pierwszą. O azjatyckich zespołach można np. przeczytać na JaME (tu tylko japońskich).
    Jednak nie można zapominać, że mamy dostęp do wszelakich informacji i cokolwiek się napisze to trzeba się liczyć z tym, że już kiedyś zabłysło w sieci. Dlatego proponuję rozważyć pisanie z serca. O tak to ujmę :)

    Ughhh. Się rozpisałam O.o Gomen!
    Powodzenia w zmianach i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow~! dziękuję za tak szczerą opinie! To co piszesz naprawdę dało mi do myślenia, dziękuję :)

      Usuń
  4. No to powodzenia w zmienianiu tych wszystkich rzeczy, wierzę że ci się uda ! ♥
    littleworldnessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. UU zobaczymy jaka zmiana nastąpi . :D



    margarett-world.blogspot.com
    this-is-horror.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. nie interesuje sie Japonią itd. ale mysle ze kogos kto sie interesuje, blog z pewnością zaciekawi ^^
    Zapraszamy http://yolojk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie, każdy blog jest w swój sposób wyjątkowy. Powinnaś pisać recenzję anime i mang, bo może nie którzy akurat tamtych blogów nie znają, a Twój możliwe, że tak. Przecież to nie jest tak, że np. tylko ja piszę o modzie i nikt więcej nie może o niej pisać. Według mnie powinnaś zostawić te posty takie jakie są i te recenzje mang wydawanych z Polski oraz te zespoły także dodać. Moje zdanie. :)
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mysza jest pro, opisuje mangi niewydane w Polsce i potem nikt tego nie czyta XD Nie ma to jak sensowność poczynań.

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekaawyy blog :) Zapraszam do mnie na trolololololololivv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy blog, fajny pomysł żeby go prowadzić :)
    Jestem za 1 - recenzje mang wydawanych w Polsce :)
    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Sądzę, że pisanie o Azji, czy recenzowanie anime / mang może należeć również do Twoich zajęć. A jeśli nie to... może opisy japońskich zespołów połączone z pewnymi opiniami czy ciekawostkami? Bo opisy w czystej postaci można znaleźć m.in na JAME czy na wikipedii ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł na blog :)
    Lubię takie,
    Prze słodki kursor <3
    violetta49.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę , że oba tematy są dobre , ale jeśli mam być szczera to głosuję za azjatyckimi zespołami . Proszę , nie zmieniaj wyglądu bloga , bo ten jest przesłodki ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Super blog. *.* Ciekawy pomysł. Oby tak dalej. :) Jak znajdziesz chwilkę czasu to wpadnij. - http://lena-lena305.blogspot.com/2013/05/stylizacje-modziezowe.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak się składa, że przeczytałyśmy twój post.
    Po krótkiej naradzie stwierdziłyśmy, że pozwalamy Ci na zmianę szablonu. Najpierw nie miałyśmy czasu na wystawianie oceny, teraz nie będzie nas przez ponad tydzień (od soboty do przyszłej niedzieli). Wydaje nam się, że przez ten czas zdążysz się ze wszystkim uwinąć i gdy wrócimy, zastaniemy nowy szablon. :)
    Egzaminatorki z Egzaminy blogowe.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest 50 tys. blogów o modzie, recenzjach filmów czy fotografii. Jedne są ciekawsze inne mniej, uważam że jeżeli chcesz pisać o ciekawostkach Azji to możesz nie widzę problemu, nie patrz na to czy jest już blog o takich wiadomościach czy też nie. Możesz pisać o muzyce i o ciekawostkach Azji, uważam że byłoby to bardzo ciekawe i chętnie poczytałabym o czymś takim.

    OdpowiedzUsuń
  17. Moim zdaniem powinnaś pisać o tym co chcesz, co będzie Ci wygodniej i co Ci będzie sprawiać radość,przyjemność ale i tak jestem za 1 pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ~ Hm, tak się zastanawiam, czy koniecznie musisz zamykać swoją wenę twórczą i bloga w ramach jednego tematu? Nie łatwiej jest sięgać po różnorodność? Nie trzeba przecież pisać tylko i wyłącznie recenzji. Mieszaj! Może akurat wyjdzie lepiej, niż poprzednio? :D
    Blogów jest na pęczki, a będzie jeszcze więcej, dlatego tym nie możesz się sugerować.
    Powodzenia w zmianach no i w ocenie blogowej, bo z tego co zauważyłam, dzisiejsze ocenialnie lubią krytykować, choć same popełniają mnóstwo błędów (czego nie omieszkam się im wypomnieć, gdy takowe znajduje). XD

    OdpowiedzUsuń
  19. też się wzięłam za porządki na blogu :)

    ~http://schokoolade.blogspot.com/
    +obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zapraszam do mnie nowy rozdział ;)
    http://mybooksmylife.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląd świetny, często odwiedzałam Twój blog, lubiłam recenzje, w swój własny sposób, jak nie cytowałaś. Pisz o czym tylko chcesz, tylko sama, lepiej piszesz os wikipedii.
    Pamiętaj |piszę to każdemu|, że blog ma się podobać twórcą, bardziej niż użytkownikiem. To ty masz czuć satysfakcję ze swojej pracy, a jeżeli ludzie poczują, że Tobie się to podoba, im też się spodoba. ^^

    http://graphicsforeveryday.blogspot.com/
    http://justtruejust.blogspot.com/
    http://psychicznyzaulek.blogspot.com/


    Weny życzę. ;3

    OdpowiedzUsuń
  22. Tymczasowo mam prywatny blog... więc jeśli chcesz go dalej odwiedzać to podaj mi swój adres e-mail a wyślę zaproszenie :)
    jusali8808@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

*jeżeli zostawisz link do swojego bloga w komentarzu, to się nie odwdzięczę.
*zostaw link bloga w zakładce SPAM, a na 100% na niego wejdę i zostawię ślad po sobie.
*weryfikacja obrazkowa jest wyłączona.
*każdy może dodać komentarze, nawet anonimowe osoby.

Obserwuje blogi, które mnie obserwuja: