Informacja:

Blog o tematyce azjatyckiej!
Szablon, który znajduje się na stronie robiłam samodzielnie. Proszę o nie kopiowanie moich prac. Jeżeli ktoś chciałby, abym wykonała mu "gotowca" bloga, niech się ze mną skontaktuje, a odpowiedź na 99% będzie pozytywna.
*Blog powstał 28 lutego 2013r.*

niedziela, 23 czerwca 2013

Anime na wakacje 2013~!

Dzisiejsza notka będzie poświęcona anime, które chcę obejrzeć w wakacje. Żadne z wymiennych tytułów nie miało jeszcze swojego debiutu, gdyż istnieją tylko zapowiedzi. Postaram się przedstawić Wam o czym będzie nowe anime (te informacje są zaczerpnięte z Internetu). Może które Was zaciekawi i będziecie chcieli je również obejrzeć ... Liczę na to ;D Może uda mi się to wszystko obejrzeć w godzinach pracy, modlę się o to ... 


1. Pierwsze anime, którego nie mogę się doczekać to … FREE! Jego premiera powinna być już w lipcu tego roku ^^
Zdecydowałam się na to anime, gdyż uwielbiam oglądać gatunki sportowe i bishów~!

Krótki opis:
Haruka Nanase, chłopak, który zawsze kochał pływać i uwielbiał uczucie bycia zanurzonym w wodzie, to główny bohater tej opowieści. Przed ukończeniem szkoły podstawowej przystąpił on do turnieju pływackiego razem z trójką przyjaciół z klubu poświęconego tejże dziedzinie: Makoto Tachibaną, Nagisą Hazuki oraz Rinem Matsuoka. Po zdobyciu trofeum każde z nich poszło w swoją stronę.
Czas mija i przenosimy się do liceum. Pewnego dnia nudne, szkolne życie chłopaków zostaje zakłócone niespodziewanym pojawieniem Rina, który wyzywa Harukę na pojedynek pływacki. Kończy się on sromotną porażką naszego bohatera i pokazuję jak bardzo Rin zdążył rozwinąć swój talent w ciągu minionych lat. Nie chcąc, by cała sprawa zakończyła się w ten sposób, Haruka zbiera starych znajomych, Makoto i Nagise oraz rekrutuje byłego członka klubu lekkiej atletyki, Reia Ryugazaki, aby stworzyć Klub Pływacki Liceum Iwatobi. Ich celem numer jeden jest pokonać swojego dawnego sprzymierzeńca, Rina!


2. Kuroko no Basuke  2! (Premiera – październik 2013)


Co tu dużo pisać… Drugi sezon mojego kochanego anime Kuroko no Basuke <3

3.  Brothers Conflict – romans oraz dużo bishów~! (Premiera – lipiec 2013)

Krótki opis:
Ema Hinata to jedyna córka znanego podróżnika Rintarou Hinaty. Pewnego dnia dziewczyna dowiaduje się, że jej ojciec planuje się powtórnie ożenić – jego wybranką jest odnosząca sukcesy projektantka mody Miwa Asahina. Jako że nasza bohaterka nie chce im przeszkadzać, razem ze swoimi jedenastoma przybranymi braćmi wprowadza się do posiadłości Sunrise Residence (Rezydencji Wschodzącego Słońca). Mieszkanie pod jednym dachem daje początek romantycznym uczuciom pomiędzy Emą a braćmi Asahina.

4. Savanna Game- w sumie … to nie wiem czemu się zdecydowała na to anime … Może dlatego, że lubię akcję? (Premiera – nie wiadomo ;c)

Krótki opis:
Historia chłopaka o imieniu Kazuya Shibuya, który pewnego dnia niespodziewanie otrzymuje anonimowego maila: “Dołączysz do Savanna Game?” Wiadomość ta jest zaproszeniem do zatwierdzonej przez państwo morderczej gry – śmiercionośnego RPG zaprojektowanego by zmotywować do działania pełną zahamowań młodzież współczesnej Japonii. Shibuya i dwójka jego przyjaciół: Kotegawa oraz Kudou, poprzez rozciągnięcie czasoprzestrzeni lądują w centrum walk z najdziwniejszymi przeciwnikami: poczynając od smoków, a na Shinsengumi, specjalnych oddziałach policyjnych z czasów szogunatu, kończąc.

5. Na ostatnim miejscu znalazło się anime pt. Inu to Hasami wa Tsukaiyou (Premiera – lipiec 2013)

Krótki opis:
Kazuhito Harumi to licealista uwielbiający książki od Kirihime Natsuno. Pewnego dnia przypadkowo spotyka pisarkę w kawiarence. Jest ona pogrążona w pisaniu i nie zauważa, że do budynku wtargnął rabuś, który za chwilę ją zastrzeli! Chłopakowi udaje się ocalić twórczynię, jednak sam ginie w procesie owego “ratowania”. Używając nadprzyrodzonych mocy mola książkowego, Kazuhito odradza się jako… jamnik. Kiedy nasz bohater (jako pies) zwija się z mentalnego cierpienia spowodowanego wyobrażeniem bezksiążkowego życia, pewna sadystyczna kobieta nosząca ze sobą parę nożyczek oferuje mu pomoc. Niespodziewaną obietnicę ratunku składa nikt inny, jak Kirihime we własnej osobie! 

Jeżeli w pracy będzie mało klientów to wakacje zaczną się bardzo ciekawie ^.^
Sayona ;*

27 komentarzy:

  1. Cześć. Bardzo lubię tematy związane z japonią, zwłaszcza Anime. Czekam na kolejną część serii Monogatari xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja starsza siostra uwielbiała anime, trochę mnie tym zaciekawiła i w sumie muszę pooglądać tez xD Szczerze to opisy mnie zaciekawiły wiec czemu nie. Poczekam na jakiś deszczowy dzień i odpalę jakieś anime c;

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam zamiar obejrzeć wszystkie te serie ;3 Niech tylko zacznę wakacje, a wszystko nadrobie ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszyscy czekają na Free! <3 W końcu niecodziennie KyoAni wydaje anime z bishami. *ślini się*

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe nigdy nie lubilam anime ale twoj post mnie zaciekawił ;) kto wie? moze tez sie skusze :) http://zaczarowanalife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć. c:
    Zapraszam do brania udziału w konkursie na moim blogu: http://substancja-dajaca-zycie.blogspot.com/2013/06/konkurs-4-dni.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  7. Savanna Game może obejrzę, hmm. A tak poza tym: Kuroko no basuke 2 <333. Nie mogę się doczekać premiery :D.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się dwa ostatnie! Savanna Game i to z jamnikiem. Na pewno obejrzę <333.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na Free, Kuroko na Basuke 2 <3 i Savanna Game ( coś jakby między Mirai Nikki, Btoom, Devil Survivor 2 the animation tak na moje oko - czyli będzie dobreee :D )

    OdpowiedzUsuń
  10. Savanna Game myślę, że obejrzę, podobnie jak drugi sezon Kuroko no Basuke :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. To nowe anime zupełnie do mnie nie przemawia, nawalanki w stylu Berserka czy Vampire Hunter D to było coś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubiłam anime, ale twój post jest naprawdę ciekawy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za anime, ale już wiem, że z pewnością obejrzę pierwsze polecane anime: FREE! :D
    Zachęciłaś mnie ^^

    http://zaczytanakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Dlaczego drugi sezon Kuroko no Basket wychodzi tak późno?! ;_; Cały czas rozpaczam, przecież to dopiero w środku jesieni wyjdzie, smutek wielki.
    Latem chcę koniecznie obejrzeć Blood Lad, Higschool DxD New i Silver Spoon.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnie mnie zaciekawiło, też spróbuje obejrzeć choć wyrosłem z bajek czy anime :D
    Zapowiada się interesująco :)
    historiaadam.blogspot.com
    mlwdragon.blogspot.com

    PS - Masz bardzo fajny wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie przepadałam za anime, ale to mnie zachęciło ;) może nawet obejrzę, bo może być ciekawe
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. hmm.. zaciekawiłaś mnie i ja chyba także pójdę w twoje ślady!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapowiada się interesująco.
    Zachęciłaś mnie chętnie obejrzę też coś w lato :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja ogólnie nei oglądam anime, ani telewizji :) ale zaciekawiło mnie to Inu to Hasami wa Tsukaiyou wiec moze sie skusze i takze pooglądam :) Swietny post *_* bede wpadac :)
    http://zaczarowanalife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę, że Otaku! Ja też <3!
    Obserwuję!

    blogzakreconejnastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie. Czekam z niecierpliwością! <3
    Dodaję się do obserwatorów.

    http://blondoptymistka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. JA średnio lubię anime, ale te opisy wydają się być nawet niezłe. Ładny nowy wygląd bloga :)

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. to może być ciekawie.Wiem ,że na youtube są wszystkie odcinki słodkich słodkich czarów (51)
    nie wiem czemu ale co roku na wakacje oglądam słodkie słodkie czary ;D
    fajnie piszesz pozdrawiam Queen bee

    akkieundjoep.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatnio dużo moich znajomych oglądam anime, a teraz czytając to, stwierdziłam, żę może też skuszę się na obejrzenie czegoś.;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Z wymienionych tutaj tytułów zaciekawiło mnie jedynie "Inu to Hasami wa Tsukaiyou". Przyjrzę się dokładnie innym tytułom z tego sezonu, może coś mnie zainteresuje. Btw. czy tylko mi "Savanna Game" kojarzy się z "Sword Art Online"? o_o

    OdpowiedzUsuń
  26. Też mam zamiar obejrzeć 'Inu to Hasami wa Tsukaiyou', ale bardziej mnie zaciekawiło 'Savanna Game' i 'Brothers Conflict' (nie słyszałam o tych anime) :o. Musze sobie zapisać tytuły. *Wzdycha* moja lista 'anime do obejrzenia' znowu się przedłuża ._.

    OdpowiedzUsuń

*jeżeli zostawisz link do swojego bloga w komentarzu, to się nie odwdzięczę.
*zostaw link bloga w zakładce SPAM, a na 100% na niego wejdę i zostawię ślad po sobie.
*weryfikacja obrazkowa jest wyłączona.
*każdy może dodać komentarze, nawet anonimowe osoby.

Obserwuje blogi, które mnie obserwuja: