Informacja:

Blog o tematyce azjatyckiej!
Szablon, który znajduje się na stronie robiłam samodzielnie. Proszę o nie kopiowanie moich prac. Jeżeli ktoś chciałby, abym wykonała mu "gotowca" bloga, niech się ze mną skontaktuje, a odpowiedź na 99% będzie pozytywna.
*Blog powstał 28 lutego 2013r.*

sobota, 18 maja 2013

the GazettE

Już we wtorek są moje urodziny! Tak bardzo się z tego cieszę, gdyż rodzice podarują mi (mam nadzieję) trzy nowe mangi . Jeżeli je dostanę ... to ... napiszę Wam ich recenzję ^.^

~*~
Wracając do głównego tematu posta. Dzisiejsza notka będzie o kolejnym zespole, a mianowicie o ... the GazettE ;)

the GazettE - japoński zespół powstały w marcu 2002 roku.  Na początku swojej kariery nosił nazwę Gazettesta i był pisany w katanie. Z biegiem czasu zmienili nazwę na the GazzetE, aby móc zrobić logolt.
 w 2003 roku zespół podpisał kontrakt z firmą PS, a w maju ukazał się ich pierwszy album zatytułowany "Soup Cockayne". 

W skład zespołu wchodzi pięciu członków:

*Ruki - wokalista
prawdziwe imię - Takanori Matsumoto
ur. 1 luty 1982
*Uruha - gitara
prawdziwe imię - Kouyoku Takashima
ur. 9 czerwiec 1981
*Aoi - gitara
prawdziwe imię - Yuu Shiroyama
ur. 20 styczeń 1979
*Reita - bas
prawdziwe imię - Akira Suzuki
ur. 27 maj 1981
*Kai - perkusja (pierwszym perkusistą w zespole był Yune, lecz odszedł i na jego miejsce wszedł Kai)
prawdziwe imię - Yutaka Tanabe
ur. 28 październik 1981


Kilka ciekawostek o zespole:
1. Kiedy Ruki był małym chłopcem chciał zostać strażakiem. 
2. Aoi uwielbia zakupy.
3. Kit-kat jest ulubioną przekąską Reity.
4. Jeżeli Kai się steruje to gra w gry.
5. Ruki lubi najbardziej tworzyć piosenki zimą, gdyż to jest jego ulubiona pora roku.
6. Przed wstąpienie do zespoły Reita pracował w sklepie ze słodyczami.
7. Najsłabszym punktem Kaia jest to, że zapomina o wielu rzeczach.

~*~
A teraz to, co kocham najbardziej ... czyli piosenki <3
* Red
* Zetsu 
the GazettE - Taion

Sayona ;*

20 komentarzy:

  1. Hejka! Kiedys odwiedziłaś mojego bloga i pisałaś dlaczego jest tak mało postów? Od dzisiaj to się zmieni także zapraszam do przeczytania nowe notki z recenzją! Czytelniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pierwszy tom DOGS: Bullets&Carnage wychodzi dopiero w czerwcu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam kiedyś o The Gazette, ale jakoś nie spodobała oprawa muzyczna :)
    titkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oni są uroczy :D Serio, no... Choć muzyka nie przypadła mi do gustu, to mają fajny image...
    No, to powodzenia z tymi mangami ;)
    Zapraszam do siebie na endeared-monster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super notka i blog ; )
    figaro_67

    OdpowiedzUsuń
  6. STO LAt STO LAt ♥ Bardzo ciekawy blog i często go odwiedzam chwytliwa ta nazwa :)
    http://jejkalendarzwspomnien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. STO LAT STO <3
    Fajny blog. Nie jestem tu pierwszy raz i bardzo mnie to cieszy :P Muszę dac linka do tego bloga mojje kumpeli co ma jopla na punkcie Japonii, The Gazette, anime, lolit itp.
    Byście się dogadały

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego :*
    Najbardziej jestem zainteresowana recenzją Spice & Wolf ^^
    The Gazzete nie słuchałam do tej pory :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepszego :)
    Jeejciu uwielbiam The Gazette. Najbardziej podoba mi się piosenka " Toguro ", "Guren", "Taion", aww. :>
    Marzę o tym, żeby przyjechali do Polski!
    Mam nadzieję, że kiedyś to się stanie :))

    llookingforhappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepszego :D Piszesz tu bardzo ciekawe rzeczy :D Polecę na 100 % tą stronę mojej koleżance :)

    OdpowiedzUsuń
  11. za dwie godziny masz juz urodziny wiec wszystiego najlepszego:)
    fajna notka, wielu ciekawych rzeczy mozna się dowiedzieć:)

    OdpowiedzUsuń
  12. O jejciu Kocham cię za ten blog~~
    Trafiłaś w moje serduszko ♥ *///*
    W przeciwieństwie do moich znajomych interesujesz się tym co ja~~
    Jeju pisz więcej i więcej. ~~ *___*
    I wszystkiego Najlepszego~~ x33

    OdpowiedzUsuń
  13. super blog. /eniia-blog.blogspot.com ps. u mnie będziesz zawsze mile widziana i mam nadzieję, że jeśli Ci się spodoba zaobserwujesz :)
    + za komentarz się nie obrażę

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy blog.Będę tu wpadać.
    zdrowe--odzywianie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy blog :))
    Fajny nagłówek.
    Z Niecierpliwością czekamy na nowy post :)

    tecredo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Byłam tu już wczoraj.
    Wszystkiego naj ! Ciekawa notka ;)

    Zapraszam do mnie (ponownie) --> http://just--art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. kocham the GazettE ^^

    OdpowiedzUsuń

*jeżeli zostawisz link do swojego bloga w komentarzu, to się nie odwdzięczę.
*zostaw link bloga w zakładce SPAM, a na 100% na niego wejdę i zostawię ślad po sobie.
*weryfikacja obrazkowa jest wyłączona.
*każdy może dodać komentarze, nawet anonimowe osoby.

Obserwuje blogi, które mnie obserwuja: