Informacja:

Blog o tematyce azjatyckiej!
Szablon, który znajduje się na stronie robiłam samodzielnie. Proszę o nie kopiowanie moich prac. Jeżeli ktoś chciałby, abym wykonała mu "gotowca" bloga, niech się ze mną skontaktuje, a odpowiedź na 99% będzie pozytywna.
*Blog powstał 28 lutego 2013r.*

środa, 10 kwietnia 2013

Uta no Prince-sama Maji Love 2000%

Wszyscy fani anime „Uta no Prince-sama Maji Love 1000%” ucieszą się z wiadomości, że powstał drugi sezon~!  Tak, to już oficjalne … gdyż już widziałam opening drugiej serii oraz potwierdzenie tej plotki ^^ Dowiedziałam się, że premiera jest zaplanowana na kwiecień 2013~!
~*~
Dla osób, które nie oglądały pierwszego sezonu trochę przybliżę informację. 
Uta no Prince-sama Maji Love 1000% (13 odcinków)

Anime opierające się na popularnej grze, gdzie główna bohaterka trafia do szkoły, w której są przystojni chłopcy. Seria została opublikowana przez firmę Broccoli.

Piosenki:
* Orpheus by Miyano Mamoru - opening
* Maji Love 1000% by STARISH  - ending
~*~
Fabuła:
Główną bohaterką jest dziewczyna, o imieniu Haruka Nanami, której największym marzeniem jest zostanie kompozytorką. Aby to osiągnąć, zapisuje się do szkoły z internatem „ Saotome Academy”, gdyż każda osoba, której będzie tam się powodzić i zakończy naukę, będzie mogła przystąpić do Agenci Shinning. 
Pierwszym egzaminem jaki czeka główną bohaterkę jest utworzenie piosenki, do słów wybranego przez nauczyciela partnera płci przeciwnej. Jeżeli parze dobrze wyjdzie cała kompozycja awansują do tego, by móc zapisać się do Agencji Shinning. Oczywiście jest haczyk, mianowicie - jedną z zasad panujących w szkole jest ZAKAZ FLIRTOWANIA Z INNYMI UCZNIAMI … Jak myślicie,  kto będzie w parze z Nanami? Uda jej się zdać egzamin? Wszystkiego się dowiecie oglądając anime ;D

Najnowszy opening <3

Sayona ;*

24 komentarze:

  1. Kocham anime. Na pewno obejrzę nie przegapię takiej okazji :)

    Zapraszam do mnie:
    http://poetyckie-przemyslenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam 1 sezon, lecz wgl mi się nie podobało ;/ Więc 2 raczej nie obejrzę... aczkolwiek post fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super post xD chyba zacheciłas mnie do obejrzenia tego a nie chciało mi sie od jakiegos pół roku :/ Napewno obejrze xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam nigdy o tej serii , ale napewno oglądne , a drugi sezon ? Czekam .

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki slodki jest ten blog!!*.*
    ogolnie fajny post, czekam na wiecej:)
    licze na rewanz<3

    http://onefingertwowords.blogspot.co.uk/ zapraszam na mojego bloga o modzie, muzyce i fotografii, jezeli ci sie spodoba zostaw kom lub zaobserwuj na pewno sie odwdziecze<3 xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogólnie bardzo przydatna informacja chyba zacznę oglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Post bardzo ciekawy, zachęcający do oglądania, cóż może nawet ja się skuszę :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog.Ciekawie piszesz.Będę tu wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie piszesz :))
    Ale ślicznie tu u Cb ! :P
    Świetne tło ! :D


    http://one-direction-story-by-my.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog mimo, iż mangi itp. nie lubię ;) Fajny ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny blog! :) Bardzo podoba mi sie Twoj styl pisania i wystrój bloga:)
    konichiwa-otaku.blogspot.com < - Moge liczyc na Twoj komentarz? Moge sie tez wymienic obserwacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobry pomysł na bloga, świetnie Ci idzie jego prowadzenie. Moje koleżanki lubują się w anime i mnie też chcą tym zarazić, choć jakiejś nadzwyczajnej pasji tym nie przejawiam, przynajmniej na razie ^^
    Pozdrawiam.
    Zapraszam: http://konie-filmy-ksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny blog a te zdjecie w mege wyjebane

    mojmozg13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. 1.bp.blogspot.com/-g2EkX22VPx8/UW7Q5l7mx2I/AAAAAAAAAfw/wPjOW-Uv_V0/s200/blog_ll_4605783_7052066_tr_1_-_kopia.jpg Prosilas wiec prosze :) I z gory bardzo dziekuje za polecenie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie musiałaś się odwdzięczać ;) zaobserwowałam Twój blog, bo jest świetny ... wiem, że będę na nim długo przesiadywać ;D powinnam ci dziękować, że go założyłaś ;)

      Usuń
  15. ja uwielbiam ich rysować ^,^ .
    całkiem dobrze mi to wychodzi.
    zapraszam | best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. mimo, że nigdy nie interesowało mnie anime twój blog jakoś zachęca aby zacząć je oglądać ;O ja z zapytaaj ;p zapraszam -- > http://mon-petit-mondee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś na pewno to oglądnę ^^ Zgadzam się z Mon Petit Monde :P Twój blog jakoś zachęca ,aby zacząć coś oglądać :)
    http://hp-dwie-maski-jedna-twarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mnie zaciekawiła ta prezentacja. Z chęcią obejrzę te anime. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie oglądałam anime, w końcu czas zacząć.;p
    Fajne tło.;D

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajny blog. ^^ // ShilleX.

    OdpowiedzUsuń

*jeżeli zostawisz link do swojego bloga w komentarzu, to się nie odwdzięczę.
*zostaw link bloga w zakładce SPAM, a na 100% na niego wejdę i zostawię ślad po sobie.
*weryfikacja obrazkowa jest wyłączona.
*każdy może dodać komentarze, nawet anonimowe osoby.

Obserwuje blogi, które mnie obserwuja: